تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۰۴۲۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میهمانان عروسی ۵۰۰ نفره در یک باغ‌ویلای دزفول متفرق شدند
  سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: یک باغ‌ویلای دزفول که اقدام به برگزاری جشن عروسی با حدود ۵۰۰ میهمان کرده بود پلمب و میهمانان آن متفرق شدند.

علی فرهمندپور افزود: طی ۲ روز گذشته هشت باغ‌ویلا که اقدام به اجاره دادن یا برگزاری مراسم و جشن عروسی کرده بودند، پلمب شدند.
وی گفت: ۷۶ باغ ویلا که از ابتدای سال جاری تاکنون اجاره رفته بودند به منظور جلوگیری از شیوع کرونا توسط نیروهای فرمانداری، یگان امداد نیروی انتظامی و مرکز بهداشت پلمب شدند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه به ۴۵ باغ ویلای دیگر نیز تذکر داده شده است، افزود: بازرسان ستاد مدیریت کرونا همچنان به صورت قاطعانه با برگزارکنندگان مراسم و اجاره‌دهندگان باغ‌ویلا برخورد قانونی می‌کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان دزفول از نظر کرونا همچنان قرمز است و مردم باید به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند باشند، اظهارداشت: شهروندان برای خروج از وضعیت کرونا اهتمام بیشتری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله شرکت نکردن در مراسم عروسی و عزا، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی داشته باشند.

فرهمندپور همچنین از گردشگران خواست تا اطلاع بعدی به شهرستان دزفول سفر نکنند و صاحبان باغ‌ویلاهای دزفول برای حفظ سلامت خود و دیگران از اجاره دادن باغ‌ویلاها خودداری کنند.

طبق مصوبه ستاد کرونا، برگزاری مراسم عروسی و عزا به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در دزفول ممنوع است و با افرادی که اقدام به برگزاری چنین مراسمی می‌کنند برخورد می‌شود.

دزفول پس از اهواز بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در استان خوزستان را دارد و همچنان یکی از چهار شهرستان قرمز این استان به شمار می‌رود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار