تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۰۴۲۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد و استقلال ملاثانی به لیگ یک نزدیک‌تر شدند
  تیم های فوتبال استقلال ملاثانی و فولاد نوین خوزستان در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته ۲ کشور برابر حریفان خود به برتری رسیدند و یک گام دیگر به صعود به لیگ یک نزدیک تر شدند.

هفته بیست و سوم لیگ دسته ۲ کشور شب گذشته، هشتم مردادماه برگزار شد و تیم استقلال ملاثانی که با هدایت داریوش هرمزی در این فصل عملکرد خیرکننده ای داشته است، در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۳ بر صفر برابر امید گناوه به برتری رسید و با یک پله صعود در رده اول جدول رده بندی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، فولاد نوین خوزستان نیز که در این فصل با قرار داشتن در رده پنجم جدول گروه یک مانند استقلال ملاثانی از شانس صعود به لیگ یک برخوردار است، در دیداری پر گل با حساب ۸ بر صفر مقابل میزبان خود شهرداری فومن به پیروزی رسید. نماینده خوزستان با این برد در همان رده پنجم ماند اما همچنان در سه هفته مانده به پایان لیگ دسته ۲ کشور به صعود امیدوار است.

استقلال ملاثانی و فولاد نوین در گروه اول لیگ دسته ۲ کشور حضور دارند.

همچنین در گروه دوم، شهرداری ماهشهر با یک گل از سد میزبان خود شهرداری بندرعباس گذشت، نفت امیدیه در دیداری خارج از خانه با ۲ گل برابر چوکا تالش شکست خورد و دیدار خانگی ملی حفاری برابر مس شهر بابک نیز بدون گل به پایان رسید.

در این گروه هیچ کدام از نمایندگان خوزستان از شانس صعود برخوردار نیستند، ضمن این که ملی حفاری برای بقا در لیگ ۲ تلاش می کند.

در حال حاضر شهرداری ماهشهر، نفت امیدیه و ملی حفاری به ترتیب در رده های پنجم، دهم و سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار