تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۲۰۴۱۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرایط خوزستان عادی نشده است
   سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با بیان اینکه شرایط در خوزستان و کشور عادی نیست و همچنان بیماری جولان می‌دهد، گفت: مردم نباید تصور کنند با خارج شدن از وضعیت قرمز، شرایط عادی شده است.

رضا نجاتی با اشاره به کاهش آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان، اظهار کرد: در مقطعی، تعداد مبتلایان بسیار افزایش یافته بود و اکنون نسبت به آمار بالا و قابل توجهی که پیش از این داشتیم، آمار مبتلایان کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند و مراسمات را برگزار نکردند یا در مراسمات شرکت نکردند. همچنین از ماسک استفاده کردند و تنها برای کارهای ضروری به خارج از منزل رفتند در نتیجه، آماری که روز به روز بی‌محابا بالا می‌رفت، رو به روند نزولی است و تعدادی از بیمارستان‌ها از چرخه کرونا خارج شده‌اند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به خروج خوزستان از وضعیت قرمز کرونا ادامه داد: مردم باید توجه کنند که ویروس کرونا هوشمندانه عمل می‌کند و اگر به صورت هوشمندانه نیز از ابتلا پیشگیری نشود، یقینا دچار بیماری می‌شویم بنابراین مردم نباید تصور کنند با خارج شدن از وضعیت قرمز، شرایط عادی شده است.

نجاتی گفت: شرایط در خوزستان و کشور عادی نیست و همچنان بیماری جولان می‌دهد؛ این ویروس در خانه‌ها، خیابان‌ها و محل کار ما کمین کرده است و با یک لحظه غفلت، بیماری گریبانگیر ما خواهد شد و ممکن است جان شیرین را بگیرد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان تاکید کرد: همچنان مردم دستورالعمل‌های بهداشتی که در روزهای گذشته انجام می‌دادند را ادامه دهند. از مردم می‌خواهیم همچنان در مراسمات شرکت نکنند و مراسمی برگزار نشود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: همچنین مردم از ماسک استفاده و به رفت و آمدهای خود در فضاهای بسته دقت کنند. اگر به همین شیوه ادامه دهیم می‌توانیم از ابتلا پیشگیری کنیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار