تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۲۰۴۱۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های مربوط به دهه ولایت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شوند
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه عید قربان و غدیر از جمله اعیاد مهم مسلمانان محسوب می‌شوند، گفت: بر همین اساس لازم است تمامی برنامه‌های مربوط به این ایام با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به منظور پیشگیری از ابتلای افراد به کرونا برگزار شوند.

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد روز چهارشنبه در حاشیه نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: امت اسلامی در قبال عید غدیر رسالت و وظیفه بسیار مهمی دارد که به همین منظور در استان خوزستان جلسات متعددی با توجه به شیوع کرونا ، دراین زمینه تشکیل شد.

وی بیان‌داشت: در این رابطه لازم است همه دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی آنها به تکالیف و وظایفی که دارند به خوبی عمل کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه هزینه‌های مربوط به برگزاری پرشورتر اعیاد قربان و غدیر از محل اعتبارات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی تامین شود، ادامه‌داد: فضاسازی مربوط به این مراسم یکی از مهمترین اقدامهایی است که باید با جدیت دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح‌کرد: شهرداری‌ها در این رابطه نیز باید با حساسیت و دقت بیشتری نسبت به فضاسازی  درسطح شهرها اقدام کنند.

حجت الاسلام موسوی‌فرد خاطرنشان‌کرد: به همان اندازه که مراسم مربوط به ماه مبارک رمضان و ایام محرم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، لازم است که به این اعیاد توجه خاصی صورت بگیرد.

امام جمعه اهواز اضافه‌کرد: حضور مردم در مراسم مربوط به این ایام باید همراه با رعایت اصول خود مراقبتی و پروتکل‌های بهداشتی باشد تا از ابتلای افراد به کرونا پیشگیری شود.

پیش از این استاندار خوزستان از برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری مراسم مذهبی این ایام و همچنین ماه های محرم و صفر خبر داده بود.

 بنا بر اعلام روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت، استان خوزستان پس از گذشت بیش از ۲ ماه از وضعیت قرمز بیماری کرونا خارج شد و هم اکنون در وضعیت هشدار قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار