تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۲۰۴۱۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:
از منافع تیم های خوزستان در لیگ برتر دفاع می کنیم
 عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: نمی گذاریم حق تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر و سایر لیگ ها تضییع شود و از منافع آنها دفاع می کنیم.

به گزارش ایرنا سید کریم حسینی چهارشنبه با حضور در باشگاه فولاد خوزستان و تقدیر از تیم های جوانان و امید این باشگاه اظهار داشت: برنامه ریزی و حمایت از تیم های پایه یک ضروری است و می تواند ورزش استان و کشور را بیمه کند.

وی ضمن تبریک قهرمانی تیم فولاد در لیگ برتر جوانان و امید کشور افزود: این قهرمانی ها ثمره سرمایه گذاری طولانی مدت این باشگاه در بخش تیم های پایه بوده که باید توسط فدراسیون فوتبال تشویق و از این حرکت برای توسعه فوتبال کشور الگوبرداری شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اشتباهات داوری در دیدار فولاد خوزستان و نساجی مازندران اظهار داشت: با توجه به حساسیت بازی ها در هفته های پایانی لیگ برتر، قضاوت های عادلانه برای جلوگیری از تضییع حق تیم ها الزامی است.

وی افزود: اگر احساس کنیم که اشتباهات داوری و بی توجهی مدیران فدراسیون، عملکرد تیم های خوزستانی را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث خسارت به آنها می شود قطعا به این موضوع ورود می کنیم تا شاهد ادامه  بی عدالتی ها نباشیم.

رئیس مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در بازی فولاد مقابل نساجی، داور بازی در دقایق پایانی قضاوت بحث برانگیزی داشت و همه علاقه مندان به فوتبال دیدند که اشتباه داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

حسینی افزود: ما به دنبال آن هستیم که جایگاه تیم های خوزستانی در لیگ برتر ،دسته اول و دوم روند صعودی داشته باشد و اگر شاهد ادامه ناعدالتی ها باشیم با طرح سئوال از وزیر ورزش، حتما این موضوع را تذکر خواهیم داد.

گفتنی است این نشست با حضور مدیرعامل شرکت فولاد و جمعی از بازیکنان و کادر فنی تیم های امید و جوانان فولاد در محل باشگاه فولاد برگزار شد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار