تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۰۴۱۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انهدام پنج باند قاچاق سلاح و مهمات درخوزستان
  فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با اجرای طرح‌های جمع آوری سلاح و مهمات در پی مطالبات مردمی در تیرماه سال جاری در سطح استان پنج باند قاچاق منهدم و ۴۶۸ قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد.

سردار حیدر عباس زاده روز چهارشنبه در خصوص مبارزه با دارندگان سلاح غیر مجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیر مجاز و عاملان تیراندازی‌ها، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه ها و خودروها تیراندازی می‌کنند، با برنامه ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی با کار اطلاعاتی در سطح استان طی یک ماه گذشته با هماهنگی قضایی طی چندین عملیات پی در پی ۲۷۳ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۸۲ قبضه سلاح جنگی، ۳۸۶ قبضه سلاح شکاری در جمع ۴۶۸ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه پنج هزار و ۶۷۵ عدد انواع فشنگ کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

وی تصریح کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد بی‌امان با دارندگان سلاح و مهمات مخصوصا فضای مجازی، پرسنل انتظامی استان خوزستان، با کار اطلاعاتی پنج باند قاچاق سلاح و مهمات را در یک ماه گذشته منهدم کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان امنیت و آرامش مردم را خط قرمز  پلیس برشمرد و گفت : پلیس با عاملان خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته و در این امر مصمم است تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار