تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۰۴۱۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مانور لایروبی و رفع انسداد خطوط فاضلاب در خوزستان اجرایی شد
 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: مانور لایروبی و رفع انسداد خطوط فاضلاب در استان با هدف مراقبت و پایداری در سیستم‌های بهداشتی دفع فاضلاب پیش ازفصل بارندگی ، اجرایی شد. صادق حقیقی پور اظهار داشت: با بسیج کردن امکانات آبفا خوزستان امروز از شهرستان آبادان مانور لایروبی و رفع انسداد خطوط فاضلاب با ماشین آلات مکانیزه شرکت آبفا خوزستان اجرایی شد.
وی افزود: با توجه به مشکلات شهر آبادان این مانور از این شهر آغاز شده و شهرهای اهواز، خرمشهر، ماهشهر، بندرامام، شادگان، سوسنگرد و کوت عبدالله در مراحل بعدی طبق برنامه زمان بندی شده اجرایی می شود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: مهمترین هدف ما مراقبت و پایداری در سیستم های بهداشتی دفع فاضلاب پیش از شروع بارندگی در استان هست که برای این اقدام هشت دستگاه ماشین آلات مکانیزه از قبیل جنتکس و واترجت را آماده کرده ایم که با برنامه اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به طول خطوط فاضلاب تصریح کرد: طول کل خطوط اصلی و فرعی در استان پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر و تعداد ایستگاه های پمپاژ۳۸۰ باب است که در شهر آبادان طول خطوط فاضلاب ۷۲۵ کیلومتر و ۴۸ ایستگاه پمپاژ وجود دارد که باید لایروبی، رفع انسداد و شست شو شوند.
حقیقی پور عنوان کرد: درصد بهره مندی مردم از خدمات بهداشتی فاضلاب در سطح استان بدون اهواز ۴۰ درصد و در شهر آبادان درصد بهرمندی مردم با اقدامات انجام شده در سال های اخیر به ۸۲ درصد رسیده است.
پس زدگی فاضلاب یکی از مشکلات شهروندان در شهرهای خوزستان به ویژه با شروع بارندگی باران است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار