تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۲۰۴۱۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۷۰ مرکز و مجتمع بهزیستی در ۲۷ شهرستان خوزستان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی
  معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان با اعلام آمادگی ۷۰ مرکز و مجتمع بهزیستی در ۲۷ شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی گفت: این سازمان به تنهایی قادر به حل همه مشکلات مددجویان و معلولان نیست و برای حل مشکلات افراد تحت پوشش بهزیستی، به دلیل آسیب شدید اقتصادی خانوارهای تحت پوشش از شیوع کرونا نیاز به کمک داریم.

  مهران کریمیان روز سه‌شنبه اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی نیازمند یاری جدی خیران نوع‌دوست خوزستان هستیم تا دراین شرایط سخت یاریگر نیازمندان واقعی جامعه باشند.

وی افزود: در برنامه‌ای که از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر در تمامی مراکز و مجتمع‌های دولتی بهزیستی در سراسر خوزستان انجام می‌شود، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خواهیم کرد تا از این طریق کمک‌های خیران را  به دست ایتام و اقشار آسیب دیده از کرونا برسانیم.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان گفت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیرخم، شیرخوارگاهها و مراکز و مجتمع‌های دولتی بهزیستی سراسر استان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی ازهم اکنون آماده دریافت نذورات، گوشت‌های قربانی و کمک‌های مردمی و توزیع آن در میان مددجویان هستند.

وی ادامه داد: برنامه دهه ولایت از ۱۰ تا ۱۸ مرداد ماه جاری توسط سازمان بهزیستی و با هدف جلب مشارکت‌های خیران در استان برگزار می‌شود و این دهه فرصتی مناسب برای همراهی هر چه بیشتر مردم و خیران با افراد تحت پوشش بهزیستی است.  

کریمیان تصریح کرد: به منظور رفاه حال خیران شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ و شماره شبای IR ۰۹۰۱۰۰۰۰۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹ حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان نزد بانک مرکزی آماده دریافت نذورات نقدی هم استانی‌های است و می‌توانند نذورات نقدی خود را از منازل به حساب واریز کنند.

وی بیان کرد: همچنین شیرخوارگاه مجتمع فتح‌المبین واقع در اهواز، سپیدار، بلوار فنی و حرفه‌ای، جنب آتش‌نشانی آماده دریافت نذورات و قربانی‌ها و کمک‌های همشهریان اهوازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

 معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان خوزستان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۶۱۳۳۷۶۸۲۴۲ و ۰۶۱۳۳۷۹۱۳۴۴ و ۰۶۱۳۲۲۹۶۰۳۹ و یا شماره موبایل ۰۹۱۶۳۰۰۱۳۶۶ مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تماس حاصل نمایند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار