تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۰۴۱۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آشنایی با مراکز خرید دبی
دبی از شهرهای بسیار خوب و مدرن در دنیا است که شامل جاذبه‌های گردشگری متعدد و همچنین نقاط دیدنی فراوانی می‌شود. در این شهر می‌توان به تورهای کویر گردی رفت یا از سواحل خوب آنجا بهره برد و همچنین می‌توانید در پارک های آبی، موزه‌ها و مراکز تفریحی آنجا به گشت و گذار بپردازید و از امکانات این شهر بهره ببرید. در دبی هتل های 5 ستاره و مجللی وجود دارند و این شهر شامل برخی از بهترین هتل های دنیا نیز می‌شود که اقامت در آنجا را به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل می‌کند. در این شهر ساختمان هایی با معماری مدرن وجود دارد که می‌توان به برج خلیفه یعنی بزرگ ترین ساختمان مسکونی جهان اشاره کرد. در شهر دبی می‌توانید به تفریحات مختلف بپردازید که آنجا را به یک شهر بسیار خوب برای تورهای گردشگری تبدیل کرده است. در ادامه می‌خواهیم مراکز خرید دبی را به شما معرفی کنیم، این شهر مراکز خرید بزرگ و مدرنی را در خود جای داده است که تعدادشان هم کم نیست و تعدادی از آنها را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

مرکز خرید اوت لت مال دبی

یکی از مراکز خرید بزرگ و دیدین در دبی که شامل 240 فروشگاه و مغازه مختلف می‌شود مرکز خرید اوت لت مال است. این مجموعه شامل بخش‌های مختلفی می‌شود و می‌توانید در آنجا انواع محصولات مختلف شامل لباس، عطر و ادکلن، کیف و چمدان، کفش، ساعت و جواهر و بسیاری محصولات دیگر را خریداری کنید. این مرکز خرید در اوقات خاص سال شامل تخفیفات و برنامه های مفرحی هم می‌شود. در آنجا می‌توانید از جاذبه‌های مختلف گردشگری هم بهره برده و در آنجا به پیاده روی و مشاهده نقاط دیدین بپردازید. این مجموعه شامل رستوران و همچنین کافی شاپ نیز می‌شود.

اطلاعات بیشتر در مورد تور دبی را در لینک زیر بخوانید:

https://safarbato.co/%D8%AF%D8%A8%DB%8C

مرکز خرید دبی مال

به گزار ش سفر باتو ،معروف ترین مرکز خریدی که در دبی وجود دارد و بسیاری برای خرید به آنجا می روند مرکز خرید دبی مال است. آنجا یکی از اصلی ترین جاذبه‌های شهر دبی به شمار می‌رود و می‌توانید در یک مجموعه بسیار بزرگ با مساحتی بسیار زیاد که شامل هزار و دویست فروشگاه و مغازه می‌شود به خرید هر نوع کالا و محصولی بپردازید که شامل کالاهای مصرفی و همچنین کالاهای لوکس می‌شود. در آنجا برندهای معتبر جهانی حضور داشته و به ارائه محصولات روزشان مشغول هستند که میتوان به زارا، دی اند جی، نایک و آرمانی اشاره کرد. این مرکز خرید بزرگ شامل جاذبه‌های مختلف تفریحی بوده که می‌توان به باغ وحش و همچنین آکواریوم اشاره کرد. در آنجا انواع رستوران های بین المللی شعبه دارند و می توانید انواع غذاهای مختلف جهانی را در آنجا امتحان کنید. همچنین این مجموعه بزرگ شامل شرینی فروشی و کافی شاپ های متعدد و بسیار خوب نیز می‌شود.

مرکز خرید امارات مال دبی

دیگر مجموعه تجاری بزرگ در شهر دبی مرکز خرید امارات مال است که شامل بیش از 560 مغازه و فروشگاه مختلف می‌شود که محصولات مختلفی مانند لباس، کیف و کفش، اسباب بازی، محصولات خانگی، محصولات دیجیتالی و برقی و همچنین بسیاری محصولات دیگر را می‌توانید خریداری کنید. آنجا شامل بنایی مدرن و زیبا بوده و تفریحات بسیار خوبی در آنجا وجود دارد که می‌توان به پیست اسکی سرپوشیده دبی اشاره کرد که در این مرکز خرید واقع شده است. آنجا شامل رستوران‌ها و همچنین کافی شاپ هایی با غذاها و نوشیدنی های بسیار لذیذ و خوش طعم است.

مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی

یکی دیگر از مراکز خرید دبی که دارای معماری زیبا و متفاوتی هم هست مرکز خرید اوت لت ویلیج است. این مجموعه بزرگ در سال 2016 افتتاح گردیده و شامل محصولات مختلف عمدتاً لباس، کفش و محصولات خانگی و زینتی می‌شود. در آنجا بیش از 125 برند معتبر جهانی حضور دارند. در آنجا می‌توانید به پیاده روی پرداخته و از معماری زیبای آنجا لذت ببرید که با الهام از منطقه ای در ایتالیا به نام توسکانی ساخته شده است.

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

مرکز خرید ابن بطوطه دیگر مجموعه تجاری بزرگ در شهر دبی است که شامل 275 فروشگاه مختلف می‌شود. آنجا داری بخش های مختلفی بوده و در خیابان معروف شیخ زاید قرار دارد. آنجا دارای معماری زیبا با الهام از معماری سنتی عربی بوده و می‌توانید در آنجا انواع محصولات مانند طلا و جواهر، ساعت، ادکلن و عطر، لباس و انواع سوغاتی ها را تهیه کنید. این مرکز خرید شامل بیش از 50 رستوران هم می‌شود.

مرکز خرید مرکاتو دبی

از مراکز خرید خوب دبی باید مرکز خرید مرکاتو را نام برد که در ساحل جمیرا قرار گرفته است. این مرکز خرید شامل معماری زیبا و دیدنی بوده و دارای انواع فروشگاه های مختلف با برند های بین المللی می‌شود. در آنجا می‌توانید از میان صدها مغازه مختلف محصولات با کیفیت و خوبی را پیدا کنید. آنجا شامل رستوران های مختلف و همینطور کافی شاپ نیز می‌شود و می‌توانید در سوپر مارکت و هایپر مارکت هم خرید های خود را انجام دهید.

:
:
:
آخرین اخبار