تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۲۰۴۱۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالیت غیرحضوری ۷۴۴ پایگاه اوقات فراغت در خوزستان
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۷۴۴پایگاه اوقات فراغت تابستانه امسال در شرایط کرونایی به صورت غیرحضوری به دانش آموزان خوزستانی خدمات ارائه می‌کنند.

کوروش مودت بیان کرد: ۸۰ هزار و ۵۶۰ دانش آموز خوزستانی در تابستان امسال زیرپوشش این تعداد پایگاه اوقات فراغت تابستانه به صورت غیرحضوری فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری ،علمی و ورزشی دارند.

وی گفت: دانش آموزان یکهزار و ۳۵۷ مدرسه در استان به صورت ویژه از خدمات این پایگاه ها استفاده می کنند.

عملیات ساخت ۴۵۳ کلاس درس با کمک خیران در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به روند اجرایی ساخت ۱۰۶ طرح آموزشی در قالب ۴۵۳ کلاس درس در خوزستان بیان کرد: ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت این طرح های اختصاص یافته است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت توسعه آموزش فنی و مهارتی افزود: بر همین اساس ساخت ۱۸ آموزشگاه کار و دانش و هفت هنرستان فنی و حرفه ای در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

مودت در ادامه با اشاره به  اجرای طرح تشویق اقشار مختلف مردم در ساخت مدرسه به عنوان طرح آجر به آجر در خوزستان بیان کرد: این طرح با هدف جمع آوری کمک های خرد مردم  در امر مدرسه سازی اجرایی شده است. اجرایی شدن ساخت ۴۵۳ کلاس درس در استان و اجرایی شدن ساخت هشت پروژه در قالب ۵۰ کلاس درس توسط گروه های جهادی از برکات اجرای طرح آجر به آجر در استان است.

عملیات ساخت سه هزار و ۳۳۲ کلاس درس درخوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ۳۵۰ پروژه دولتی در قالب یک هزارو ۵۰۰ کلاس درس در خوزستان در دست اجرا دارد.

وی گفت: همچنین در قالب ۳۵ پروژه یک هزار و ۸۰۲ کلاس درس دیگر توسط اداره کل نوسازی مدارس استان در دست ساخت است.

خوزستان جزء سه استان برتر درشاخص جذب مشارکت خیران مدرسه ساز

 مودت با اشاره به اینکه خوزستان جزء سه استان برتر کشور در شاخص جذب مشارکت خیران مدرسه ساز است بیان کرد: سال گذشته بالغ بر یک هزار و ۳۳۱ کلاس در استان خوزستان ساخته شد که ۴۵ درصد هزینه ساخت این کلاس‌ها را خیرین مدرسه‌ساز پرداخت کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار