تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۰۴۱۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم خوزستان تصور نکنند کرونا تمام شده است
 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مردم خوزستان تصور نکنند که بیماری کرونا تمام شده و آنها باید ملاحظات بیشتری را در مراسم‌های عزاداری و جشن‌های عروسی داشته باشند.

 حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم تقدیر از پرسنل درمانی بیمارستان شهید منفرد نیاکی ارتش در اهواز، اظهار کرد: با هجمه گسترده بیماری کرونا در دنیا، ایران اسلامی هم در خط مقدم بود، در حالی که ابتدا ایران را متهم می‌کردند که توانمندی لازم را ندارد تا ظرفیت‌های خودش را ظهور و بروز دهد ولی کادر پزشکی کشور در حوزه سلامت ایران را سربلند کرد.

وی افزود: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی قالب تیم درمانی غیر بومی بودند و حتی کشورهای فقیر منطقه پزشک داشتند ولی ما فاقد آن بودیم اما در ۴۰ سال گذشته پیروزی انقلاب کاملاً بازسازی بسیار خوبی انجام و توانمندی‌های بسیاری در حوزه سلامت ایجاد شد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: خوزستان در بحث کرونا جزو استان‌های بسیار درگیر بود و از اینکه خدمات بسیار خوب و ارزشمندی ارائه شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند «شرمنده کادر پزشکی هستند که شب و روز خودشان را گذاشتند برای اینکه سلامتی خودشان را تقدیم کنند تا بتوانند سلامت کسانی که درگیر این بیماری شدند را بازسازی کنند» پس در رابطه با تقدیر و تشکر از کادر پزشکی زبان این حقیر قاصر است.

وی عنوان کرد: امروز در بیمارستان ارتش حضور پیدا کردیم تا خدمات ارزشمند آنها را که از ابتدای کرونا ارائه شده غیر از این پیک بیماری هم جزو بیمارستان‌های خوب و موفق است، به سهم خود قدردانی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان یادآور شد: با توجه به اینکه شیوع بیماری کرونا همچنان در عالم قربانی می‌گیرد، از مردم انتظار داریم که آن را جدی‌تر بگیرند و مردم نباید تصور کنند که با ورود به شیب ملایم و حرکت از وضعیت قرمز به سمت وضعیت سفید دیگر نباید ملاحظه داشته باشند بلکه باید تمام ملزومات ستاد مرکزی کرونا را رعایت کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد اضافه کرد: مردم باید باور داشته باشند که این بیماری عزیزترین افراد خانواده ما را مورد تهدید قرار می‌دهد و جان آنها درخطر است. بنابراین همه باید نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم.

وی بیان کرد: گاهی مواقع پزشکان، پرستاران و خدمت رسانان عرصه سلامت از حضور در بین خانواده خود هم محروم هستند چون ممکن است که برای آنها آلودگی ایجاد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در پایان تأکید کرد: مردم تصور نکنند که بیماری تمام شده و آنها باید ملاحظات بیشتری را در مراسم‌های عزاداری و جشن‌های عروسی داشته باشند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار