تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۰۴۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمارستانهای کرونایی خوزستان در حال کاهش هستند/ موفقیت شکننده است
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به استفاده مردم از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت: مراجعه به بیمارستان‌ها کاهش و تعداد بیماران بستری کرونایی کمتر شده است.

فرهاد ابول نژادیان پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم تقدیر از پرسنل درمانی بیمارستان شهید منفرد نیاکی ارتش در اهواز، اظهار کرد: به یمن استفاده خوب مردم از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این مرحله بار مراجعه به بیمارستان‌ها کاهش و تعداد بیماران بستری کرونایی هم به شکل محسوسی کمتر شده است.

وی افزود: روزانه تعداد بیمارستان‌هایی را که به بیماران کرونایی ارائه خدمات داشتند، کاهش می‌دهیم و تعدادی از بیمارستان‌ها نیز تخلیه شدند. در حال حاضر بیمارستان طالقانی و شهید منفرد نیاکی کاملاً تخلیه شده و به بیمارستان‌های سینا و فاطمةالزهرا و امیرالمؤمنین هم دستور دادیم که بیمار جدیدی بستری نکنند تا بتوانیم بیماران موجود را به سلامت به خانه‌های خود برگردانیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: بیمارستان نفت و رازی کماکان در حال ارائه خدمت هستند و امیدوارم این جشن و مراسم قدردانی را که امروز از کادر پزشکی بیمارستان منفرد نیاکی انجام دادیم، بتوانیم در دیگر بیمارستان‌های دیگر و نهایتاً بیمارستان رازی برگزار و این خبر خوب را به مردم خوزستان بدهیم که کرونا مهار شده است.

ابول نژادیان خطاب به مردم گفت: مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که در دوران بحران و به خصوص بحران کرونا هر موفقیتی شکننده است و اگر فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشود و استفاده از ماسک کمتر شود، خدایی نکرده ممکن است دوباره دچار بحران جدید و ورود به یک پیک دیگر شویم.

وی عنوان کرد: از مردم درخواست داریم که مراعات فاصله‌گذاری اجتماعی را داشته باشند و همچنین حضور نیافتن در مراسم عروسی و عزا دید و بازدیدهای خود را نیز به حداقل برسانند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان گفت: از آنها نیز درخواست داریم که مگر به ضرورت از منزل خارج نشوند و استفاده ماسک را در برنامه خودشان داشته باشند تا بتوانیم با موفقیت از این دوران عبور کنیم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار