تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۰۴۱۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) اسلام را پویا و زنده نگاه داشته است
فرماندار اندیمشک گفت: تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) اسلام را زنده و پویا نگاه داشته چرا که عاشورای حسینی حاوی پیام‌ها و درس‌های بزرگ برای همیشه تاریخ است.

 پیمان جهانگیری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی دهه اول محرم، اظهار کرد: رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری ایام سوگواری محرم لازم و ضروری است.

وی افزود: ادارات باید از آمادگی لازم برای سیاه‌پوشی برخوردار بوده و برای اقامه شعائر دینی و اشاعه فرهنگ اباعبدالله حسین (ع) کوشا باشند.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) اسلام را زنده و پویا نگاه داشته است، گفت: عاشورای حسینی حاوی پیام‌ها و درس‌های بزرگ برای همیشه تاریخ است که باید به روشنی برای نسل‌های جوان تبیین شود.

وی گفت: برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر عزاداری اباعبدالله حسین (ع) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقدامات مقتضی در اندیمشک در حال برنامه‌ریزی است.

جهانگیری افزود: مقدمات کار را برای استقبال از اعیاد قربان و غدیر با توجه به توصیه‌های ستاد کرونا اندیشیده شده است و دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را با هیئت مذهبی انجام دهند.

فرماندار اندیمشک با ابراز خرسندی از سیر نزولی بیماری کرونا در استان خوزستان، تصریح کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان عامل کاهش و سیر نزولی ابتلاء به کرونا در استان خوزستان بوده که باید با آموزش و کار فرهنگی، این مسیر را تا ریشه‌کنی ویروس کرونا ادامه دهیم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار