تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۰۴۱۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دعای روز عرفه در جوار شهدای اندیمشک برگزار می‌شود
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: دعای روز عرفه در جوار شهدای مدافع حرم و شهدای دوران دفاع مقدس در اندیمشک برگزار می‌شود.

  حجت‌الاسلام سعید علی پور صبح امروز در نشست هم‌اندیشی ایام محرم، اظهار کرد: دعای عرفه فرصتی برای تجدید عهد با سالار شهیدان، امام حسین (ع)، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: اباعبدالله حسین (ع) در دعای عرفه مبارزه با ستم، کفر ستیزی، شیوه سرکوبی جنایتکاران، شناخت پروردگار و ویژگی‌های حکومت اسلامی را در دعای روح بخش عرفه تفهیم می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: دعای روح‌بخش عرفه حاوی درس‌های بزرگ از سیره اباعبدالله حسین (ع) بوده است که ما باید درس‌های بزرگ این دعا را آموخته و در زندگی خویش به کار بندیم.

وی تصریح کرد: دعای روز عرفه در جوار شهدای مدافع حرم و شهدای دوران دفاع مقدس در اندیمشک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی پور افزود: یک پویش با هدف تجمیع قربانی برای رساندن گوشت قربانی به اقشار آسیب‌پذیر از کرونا با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در اندیمشک برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در پایان غفلت از غدیر را عامل مشکلات پس از پیامبر اسلام برای مسلمانان دانست و عنوان کرد: دشمن در حوزه عدم امکان تبیین مبانی غدیر برنامه گسترده دارد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار