تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۰۴۱۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اندیمشک:
واقعه غدیر باید به درستی تبیین شود
 امام جمعه اندیمشک، هویت جهان تشیع را واقعه غدیر دانست و گفت: واقعه غدیر باید به درستی در جهان اسلام تبیین شود.

حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی نوری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی دهه اول محرم، اظهار کرد: اگر واقعه غدیر و سخنان پیامبر اکرم به درستی برای جامعه اسلامی تبیین شود انحرافات از ابتدا در جهان اسلام به وجود نمی‌آمد.

وی هویت جهان تشیع را واقعه غدیر دانست و گفت: واقعه غدیر باید به درستی در جهان اسلام تبیین شود تا دیگر مشکلات پس از رحلت پیامبر اسلام تا به امروز برای مسلمانان تکرار نشود.

امام جمعه اندیمشک گفت: روز عرفه و دعای عرفه، روز نیایش با پروردگار فرصتی برای جاماندگان از فضیلت‌های شب قدر در ماه مبارک رمضان است که همگان باید از این فرصت بزرگ برای نزدیکی به معارف الهی استفاده کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه از بستر فضای مجازی برای کار فرهنگی بیش از گذشته با توجه به شرایط کرونا می‌توان استفاده کرد، تصریح کرد: در طول تاریخ شیعه برای استواری بیرق اباعبدالله (ع) خون‌های بسیاری داده و در شرایط کرونایی هم مراسم عزاداری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام حسینی نوری، عید قربان را زمان مناسب برای یاری به اقشار جامعه دانست و عنوان کرد: تجمیع قربانی‌ها و توزیع گوشت قربانی به اقشار آسیب‌پذیر از شرایط کرونایی کمک مناسبی برای اقشار آسیب‌پذیر است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار