تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۰۴۱۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
مجاهدتهای کادر پزشکی باعث سربلندی ایران در جهان شد
 نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: کادر درمانی در جبهه مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان مانند دوران دفاع مقدس ایثارگری کردند و مجاهدت های آن ها باعث سربلندی ایران در جهان شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز دوشنبه در حاشیه تجلیل از کادر درمانی بیمارستان شهید سرلشکر مسعود منفرد نیاکی ارتش در جنوب غرب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این حجمه گسترده بیماری کرونا در ماه های اخیر، ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه قرار داشت و کادر درمانی کشور حماسه ای دیگری آفریدند.

وی افزود: همواره برخی کشورها توانمندی های ما را در مقابله با این بیماری انکار می کردند اما مجاهدت و ایثارگری های کادر درمان باعث سربلندی این میهن اسلامی و ناکامی دشمنان شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: بخشی از کادر درمانی کشور حتی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از کشورهای خارجی بودند اما در ۴۰ سال پس از انقلاب بازسازی خوبی در حوزه سلامت صورت گرفت و اکنون توانمندی های کشور ما دیگر به همه جهانیان ثابت شده است.

وی تصریح کرد: خوزستان در زمینه مقابله با این بیماری جزو استان های برتر بود و خدمات ارزشمندی در مراکز درمانی به مردم استان ارایه شد که شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: کادر پزشکی سلامتی خود را فدای حفظ سلامت جامعه کردند و قدردانی از این ایثارگران از ضرورت ها است.

وی بیان کرد: بیمارستان شهید نیاکی منفرد ارتش در جنوب غرب از همان ابتدای شیوع  ویروس کرونا خدمات ارشمندی را به شهروندان ارائه داد و پچیش از این نیز از بیمارستان های مطرح استان به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انتظار می رود مردم استان همچنان این بیماری را جدی گرفته و نکات بهداشتی را رعیات کنند و باید باور کنیم که این بیماری جان عزیزترین اعضای خانواده ما را به خطر می اندازد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، جمعی از فرماندهان سپاه ولیعصر(عج) و ارتش در جنوب غرب و نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه با حضور در بیمارستان شهید سرلشکر مسعود منفرد نیاکی ارتش از کادر درمانی این بیمارستان برای خدمات خالصانه به بیماران کرونایی با شاخه گل تقدیر کرده و تخلیه این بیمارستان از بیماران مبتلا به کرونا را اعلام کردند.

بیمارستان شهید مسعود منفرد نیاکی در استان خوزستان و شهرستان اهواز وابسته به ارتش جمهوری اسلامی ایران است که بیش از یکصد تخت ثابت در سال ۱۳۴۳ در کنار پادگان لشکر ۹۲ زرهی با یک ساختمان قدیمی تأسیس گردید و در سال ۹۶ به ساختمان جدید با امکانات پیشرفته تری در همان مکان منتقل شد.

این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، داخلی، جراحی، اتاق عمل و کلیه واحدهای پاراکلینیک و درمانگاهی است که در ماه های گذشته با توجه به گستردگی شیوع ویروس کرونا به عنوان یکی از بیمارستان های میزبان بیماران مبتلا معرفی شد اما امروز این بیمارستان تخلیه کامل بیماران مبتلا به کرونا را اعلام کرد و به حالت عادی بازگشت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار