تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۲۰۴۱۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی:
روستاهای خوزستان با آب کم‌فشار مواجه‌اند/ تداوم پیگیری‌ نمایندگان
  نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: روستاهای خوزستان با آب کم‌فشار مواجه هستند و تا حل این مشکل نمایندگان پیگیری‌های خود را ادامه می دهند.

  سید کریم حسینی عصر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز سوم آب‌رسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ضمن تشکر از تلاش‌های تمامی دست اندرکارانی که امروز شاهد کلنگ زنی سومین فاز پروژه آب‌رسانی به غیزانیه هستیم ولی مردم منطقه غیزانیه مطالبه‌ای که دارند این هست که باید آب کمی و کیفی را در لوله‌های آب‌رسانی خانگی مشاهده کنیم.

وی افزود: اشاره‌ای که مردم به نمایندگان دارند این است که در خیلی از روستاها متأسفانه با آب کم‌فشار مواجه هستند و همچنین ساعاتی که آب‌رسانی می‌شود بسیار کم است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آب‌رسانی باید به شکل کامل و حداقل در ساعاتی که آب‌رسانی می‌شود با فشار مناسب و مطلوبی باشد چرا که این موضوعات دغدغه مردم هستند که مسئولان باید آن را رفع کنند.

حسینی در ادامه بیان کرد: زمانی می‌توانیم اعلام کنیم که در زمینه به مردم خدمت‌رسانی کردیم که آنها از رضایتمندی نسبی داشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: آب‌رسانی در کل استان به ویژه غیزانیه را پیگیری می‌کنیم و تا زمانی که به رضایتمندی نسبی مردم در این زمینه دست پیدا کنیم، این پیگیری‌ها تداوم دارد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار