تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۲۰۴۰۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ کشته و پنج مصدوم در حوادث شمال خوزستان
وقوع سه حادثه در شمال استان خوزستان ۲ کشته و پنج مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، عصر یکشنبه برخورد خودروی پراید با تیر برق فشار قوی در جاده شهرک سنجر بعد از پل گاومیش آباد، مرد ۴۰ ساله راننده این خودرو جان باخت.

در این حادثه یکدستگاه سواری پراید از مسیر خود منحرف و با تیر برق فشار قوی برخورد کرد که موجب شکسته شدن تیر برق، قطع شبکه وکشته شدن راننده این خودرو شد.

جوان ۲۰ ساله دزفولی در رودخانه دز غرق شد

طبق اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، جوان ۲۰ ساله اهل دزفول در رودخانه دز در پایین دست پل سردار شهید قاسم سلیمانی غرق شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با بیان اینکه این حادثه ساعت ۴:۱۵ دقیقه بامداد یکشنبه در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ به این مرکز اعلام شد، گفت: بلافاصله پس از اطلاع اکیپ آتش نشان از ایستگاه شماره سه به محل حادثه اعزام شدند.

عبدالحسین معظم‌فر با اشاره به اینکه غواصی و گشت زنی به علت تاریکی هوا به بعد موکول شد، افزود: غواصی در رودخانه دز نیاز به هماهنگی برای پایین آوردن سطح آب و آماده شدن شرایط غواصی دارد که پس از فراهم شدن شرایط اقدام لازم انجام می‌شود.

مصدوم شدن پنج نفر بر اثر واژگونی سانتافه در جاده شوشتر- گتوند - دزفول

در حادثه واژگونی خودروی سانتافه در جاده شوشتر-گتوند- دزفول در نزدیکی پل کهنک پنج سرنشین این خودرو مصدوم شدند.

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان گتوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۲:۲۵ دقیقه ظهر یکشنبه به این مرکز اعلام شد، افزود: بلافاصله نیروهای فوریت‌های پزشکی گتوند با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

عیسی بشیری ادامه داد: در این حادثه  سه بانوی ۱۷، ۴۳ و ۶۵  ساله، مرد ۸۵ ساله و پسر بچه هفت ساله  مصدوم شدند.

وی گفت: مرد ۸۵ ساله و زن ۶۵ ساله به بیمارستان کارون گتوند انتقال داده شدند و دیگر مصدومان در محل درمان شدند.

محور شوشتر- گتوند-دزفول از جمله محورهای حادثه خیز استان خوزستان است که اقدام جدی برای تعریض و ایمن سازی این محور نشده است.

تاکنون چندین حادثه تصادف منجر به مرگ در این محور رخ داده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار