تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۰۴۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجوز فعالیت تیم‌های نفتی در بخش قهرمانی صادر شد/ نامه
 پس از کش و قوس های فراوان بالاخره طی نامه ای از سوی امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران، مجوز فعالیت در بخش قهرمانی برای باشگاه هایی از جمله ملی حفاری و مناطق نفت خیز جنوب صادر شد.

پس از تعطیلی اماکن ورزشی و فعالیت های ورزشی به دلیل کرونا، اگر چه با بهبود نسبی شرایط به اماکن ورزشی اجازه بازگشایی داده شد و فوتبال نیز از سر گرفته شد اما وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران به منظور سلامتی کارکنان و خانواده های آن ها و همچنین اعضای تیم های ورزشی به اماکن ورزشی خود حق بازگشایی نداده بودند و به همین دلیل نیز انجام هرگونه فعالیت در بخش قهرمانی و همگانی این شرکت ها ممنوع بود اما امروز پس از حدود شش ماه مجوز برای فعالیت در بخش قهرمانی شرکت های تابعه صادر شد.

سیدسالار محمدنیا، مدیرعامل باشگاه ملی حفاری در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهارکرد: پس از پیگیری هایی که با مسئولان شرکت ملی نفت ایران پیرو صدور مجوز برای انجام دیدارهای تیم فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان ملی حفاری داشتیم، این مجوز، امروز (پنجم مردادماه) برای این باشگاه و مناطق نفت خیز جنوب و یک باشگاه نفتی دیگر نیز صادر شد.

وی بیان کرد: تمام سخت گیری های موجود در صدور این مجوز به منظور حفظ و سلامتی بازیکنان و اعضای تیم ها بوده است اما متاسفانه در این بین نیز برخی مغرضانه صحبت هایی داشتند که کاملا نادرست بود. به هر حال پس از تلاش و پیگیری هایی که داشتیم این مجوز صادر شد که جا دارد از آقای موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نیز تشکر کنم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار