تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۲۰۴۰۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقه فوتبال "تکنیکی ‌شو" برگزار می‌شود
 مسابقه تکنیکی‌شو توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اهواز و با همکاری باشگاه فولاد خوزستان و به داوری پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی فوتبال خوزستان برای اولین بار در استان برگزار خواهد شد.

امین ناصرین، دبیر کمیته اجرایی مسابقه تکنیکی‌شو در نشست خبری این مسابقه که امروز، پنجم مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقه توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز و با همکاری باشگاه فولاد خوزستان در مرحله اول به صورت مجازی و در مرحله پایانی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح کلانشهر اهواز برگزار می‌شود.

وی در خصوص نحوه شرکت در این مسابقه نیز عنوان کرد: افراد در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۴ سال می‌توانند ویدئوهای خود را طبق شرایط مسابقه ارسال کنند و سپس هشت شرکت کننده از بین ویدئوهای ارسالی توسط داوران انتخاب و به فینال راه پیدا می‌کنند. ضمن این‌که دو نفر از بین ۳۰ ویدئوی انتخاب شده توسط هیات برگزاری که در صفحه اینستاگرام shahr.nama به نظرسنجی گذاشته می‌شوند، انتخاب خواهند شد و در نهایت نیز فینال با حضور ۱۰ شرکت‌کننده به انجام می‌رسد.

دبیر کمیته اجرایی مسابقه تکنیکی ‌شو، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند ویدئوهای خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۹۴۷۴۶۴۰ همراه با مشخصاتی شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و نام مربی خود ارسال کنند. جهت آگاهی از جزئیات و راهنمایی‌های بیشتر و همچنین شرکت در رای‌گیری مردمی نیز می‌توانند به صفحه shahr.nama در اینستاگرام مراجعه کنند.

وی درباره جوایز مسابقه تکنیکی‌شو که برای اولین بار در اقدامی فرهنگی ورزشی به انجام می‌رسد نیز گفت: به سه نفر اول جوایز میلیونی تعلق می‌گیرد و به ۱۰ نفر راه‌یافته به فینال نیز جوایز نفیس غیرنقدی اهدا خواهد شد. ضمن این‌که طبق توافقات انجام شده، هر ۱۰ فینالیست به عنوان استعدادهای برتر به آکادمی باشگاه فولاد خوزستان معرفی خواهند شد.

ناصرین با اشاره به زمان برگزاری این مسابقه، عنوان کرد: از ششم تا چهاردهم مردادماه زمان ارسال ویدئوها خواهد بود و مرحله فینال نیز به صورت حضوری در ورزشگاه شهدای فولاد از ۲۲ تا ۲۴ مردادماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به داوران مسابقه تکنیکی‌ شو نیز گفت: سیاوش بختیاری‌زاده، سید مهدی ابوس، ایوب والی و آرش افشین، داوری این مسابقه را بر عهده دارند.

دبیر کمیته اجرایی مسابقه تکنیکی ‌شو با اشاره به اهداف این برنامه، عنوان کرد:‌ ارتقای سطح ارتباط با شهروندان اهوازی، احیای امر استعدادیابی در ورزش استان و ارتقای سطح روحیه و تلاش در جهت سرگرمی شهروندان، اهداف این برنامه محسوب می‌شوند.

وی در پایان عنوان کرد: قرار است مسابقه تکنیکی ‌شو علاوه بر رشته فوتبال در رشته‌های دیگر با اولویت در رشته‌های رزمی با حضور داوران شایسته و نامدار برگزار شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار