تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۲۰۴۰۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۴۹۶ بنگاه اقتصادی در آبادان به بانک‌های عامل معرفی شدند
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان تسریع در پرداخت تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی آسیب دیده از کرونا را خواستار شد و گفت: ۴۹۶ بنگاه اقتصادی و تولیدی آسیب دیده از کرونا در این شهرستان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

 بتول  سعیدی‌زاده روز یکشنبه در نشست کار گروه اشتغال آبادان در تالار غدیر فرمانداری این شهرستان بیان کرد:شناسایی و بررسی وضعیت بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا توسط دستگاه‌های متولی در حال انجام است و مشاغلی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند ورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی همچنین گفت: صدور مجوز کارخانه‌های تولید نمک و ماسک و تولید داک برای نخستین بار در شهرستان آبادان در حال انجام و به زودی این واحدهای تولید مشغول به کار خواهند شد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان نیز گفت: برای ۲ هزار و ۱۴۴ واحد صنفی در آبادان پیامک ثبت نام در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات ارسال شده است.

یعقوب خان‌تمبی افزود: تاکنون ۴۹۶ واحد صنفی در آبادان به بانک‌های عامل معرفی و پرونده ۳۳ واحد در کارتابل دستگاه‌های اجرایی معطل مانده و ۳۰۵  واحد نیز در صف بررسی و راستی آزمایی هستند.

وی ادامه داد: کارگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا که کارگران خود را حفظ کرده‌اند ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات و به خودفرمایان آسیب دیده از کرونا که فاقد کارگر هستند ۶۰ تا ۸۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

خان‌تمبی گفت: شرط اصلی پرداخت تسهیلات به کارگاه‌های دارای کارگر ارسال فهرست بیمه کارگران تا اسفند پارسال و حفظ آنها است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار