تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۰۴۰۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری مسابقه " تکنیکی‌شو " برای اولین بار در خوزستان
مسابقه تکنیکی‌شو برای اولین بار توسط سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اهواز و با همکاری باشگاه فولاد خوزستان با هدف استعدادیابی و جذب علاقه‌مندان به ورزش در ایام کرونایی برگزار می شود.

محمدامین ناصرین دبیر اجرایی مسابقه تکنیکی‌شو روز یکشنبه در گفت و گو با اصحاب رسانه اظهار داشت: این مسابقه در مرحله اول به صورت مجازی و در مرحله پایانی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح کلانشهر اهواز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا موجب شد تا به فکر برگزاری این رویداد تفریحی باشیم افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ارتقای سطح ارتباط با شهروندان اهوازی، استعدادیابی در ورزش اهواز و ارتقای سطح رابطه و تلاش در جهت سرگرمی شهروندان است.

دبیر اجرایی این مسابقه گفت: شرکت کنندگان می توانند ویدیوهای خود را طبق شرایط مسابقه در قالب انجام تکنیک های فوتبالی ارسال کنند و سپس هشت شرکت کننده از بین ویدیوهای ارسالی توسط داوران انتخاب و به فینال این مسابقات دعوت می شوند، همچنین ۲ نفر از شرکت کنندگان با نظرسنجی مردمی انتخاب خواهند شد تا نهایتا فینال این مسابقه با ۱۰ شرکت کننده برگزار شود.

وی در خصوص نحوه شرکت در مسابقه تکنیکی شو گفت: این مسابقه مهیج در رده سنی نونهالان و نوجوانان (سنین ۱۰ الی ۱۴ سال) برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند ویدیوهای خود را از طریق پیام رسان‌های ایتا و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۹۴۷۴۶۴۰ همراه با مشخصات (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد) ارسال نمایند.

ناصرین با بیان اینکه به سه نفر اول مسابقه جوایز میلیونی و به ۱۰ نفر راه یافته به فینال جوایز نفیس غیرنقدی اهدا خواهد شد افزود: همچنین طبق توافقات انجام شده هر۱۰ نفر فینالیست به عنوان استعدادهای برتر به آکادمی باشگاه فولاد خوزستان معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می توانند از ۶ تا ۱۴ مرداد ماه ویدیوهای خود را ارسال کنند گفت: لازم است شرکت کنندگان بدانند که فیلم‌ها باید جدیدا تهیه شده و در شرایط مسابقه نباشد همچنین فیلمبرداری به صورت افقی انجام گرفته و غیر از صدای شرکت کننده صدای دیگری نباشد. حداقل تایم فیلم ارسالی ۳۰ ثانیه و حداکثر آن ۱ دقیقه باشد. فیلم هیچگونه ویرایش و نوشته‌ای نداشته باشد و تمام محیط اجرای تکنیک را در بر بگیرد. در بخش بانوان، فیلم‌های ارسالی باید همراه با پوشش و حجاب باشد همچنین فیلم ارسالی باید حجم کمی داشته باشد.

دبیر اجرایی مسابقه تکنیکی شو عنوان کرد: مرحله فینال مسابقه، به صورت حضوری در ورزشگاه شهدای فولاد بین روزهای ۲۲ تا ۲۴ مردادماه برگزار می‌شود. لازم است مشخصات شناسایی (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تماس در دسترس) همراه با کلیپ ارسال شود.

گفتنی است متقاضیان می توانند جهت آگاهی از جزئیات و راهنمایی‌های بیشتر و همچنین شرکت در رای‌گیری مردمی به صفحه shahr.nama مراجعه نمایید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار