تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۰۴۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش تلفات حوادث ترافیکی شهری اهواز / لزوم کاهش تلفات تا پایان سال
 استاندار خوزستان با اشاره به افزایش موارد تلفات حوادث ترافیکی درون شهری در اهواز، بر لزوم برنامه‌ریزی جهت کاهش ۱۰ درصدی تلفات تا پایان سال تاکید کرد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه شورای ترافیک خوزستان که امروز (۵ مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اجرای پروژه‌های تقاطع‌های غیرهمسطح و پروژه‌های توسعه‌ای و بالا رفتن سرعت کار در اهواز، مقداری تلفات حوادث ترافیکی درون شهری در شهرهای اهواز، آبادان، ماهشهر و امیدیه افزایش یافته است.

وی افزود: در جلسات گذشته از فرمانداران و شهرداران این شهرها درخواست کردیم اصلاحاتی انجام دهند تا علاوه بر حمل و نقل روان، ایمنی ترافیکی خوبی داشته باشند که خوشبختانه در آبادان، ماهشهر و امیدیه وضعیت بهتر شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی ترافیکی اهواز انجام شده و در حال انجام است اما توسعه باید همه‌جانبه باشد و بیشترین مزایا و حداقل عوارض را داشته باشد. با توجه به اینکه بیشترین تلفات حوادث ترافیکی درون شهری مختص اهواز بوده است، جلسه امروز ویژه اهواز بود تا عوارض کنترل شود و فوتی‌ها به حداقل برسد و شاهد این رشد چشمگیر تلفات حوادث ترافیکی درون شهری نباشیم. نباید کارهای ما یا عدم رعایت مردم، باعث شود سرعت این چنین بالا برود.

شریعتی با تاکید بر لزوم داشتن سیستم حمل و نقل ایمن، بیان کرد: مقرر شده است شهردار اهواز در مدت دو تا سه هفته آینده برنامه‌های اجرایی و عملیاتی برای کوتاه‌مدت و بلندمدت را ارائه کند و پس از آن تصمیم‌گیری و اقدام شود تا موارد تلفات تا پایان سال ۱۰ درصد کاهش یابد و از افزایش این موارد در سال بعد جلوگیری شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار