تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۰۴۰۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرنوشت تلخ در انتظار "عیسی‌ آل‌کثیر"؟
 مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان در حالی در لیگ نوزدهم از شانس کسب کفش طلا برخوردار است که از سوی سرمربی تیم اخراج شده و در اختیار باشگاه است.

عیسی آل‌کثیر، در فصل نوزدهم از کلیدی‌ترین بازیکنان نفت آبادان بوده و با به ثمر رساندن ۱۰ گل همراه با ترابی پرسپولیس و شیخ دیاباته استقلال در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد و از شانس‌های کسب عنوان آقای گلی لیگ فوتبال ایران است.

 اما این روزها آل‌کثیر از حضور در تمرینات تیم اخراج است و رسیدن به عنوان آقای گلی برای او سخت شده است؛ این بازیکن در تمرین پیش از بازی نفت آبادان مقابل سپاهان، به دلیل رفتاری که انجام می‌دهد، از سوی سرمربی اخراج و در اختیار باشگاه قرار داده می‌شود.

آل‌کثیر پیش از این نیز در نیم‌فصل، زمانی که از تیم پرسپولیس پیشنهاد داشت اما اسکوچیچ، سرمربی وقت نفت موافق جدایی‌اش نبود و در نهایت نیز باشگاه به رفتن او رضایت نداد، چند روز در تمرینات شرکت نکرد تا این‌که دراگان اسکوچیچ او را اخراج کرد و در اختیار باشگاه قرار داد. البته او مجددا به تمرینات بازگشت اما اگر همان موقع اقدام جدی‌تر و قاطعانه‌تری از سوی مربی کروات نفتی‌ها و باشگاه با او می‌شد، او حالا نیز مجددا این رفتار را انجام نمی‌داد.

با توجه به این‌که ورزش از نظر فرهنگی و اجتماعی نیز در جامعه حائز اهمیت است و فوتبال نیز نسبت به سایر رشته‌های ورزشی، طرفداران بیشتری دارد، می‌طلبد بازیکنان فوتبال که حرفه‌ای پول می‌گیرند، در اخلاق‌مداری و توسعه اخلاق در بین جوانان نیز تلاش کنند و کاری نکنند که بی‌اخلاقی در ورزش نمود پیدا کند و جوانان هم به اشتباه از اسطوره‌هایی که در ذهن خود می‌سازند، الگوبرداری کنند.

امروز تمرینات زردپوشان برای حضور در دیدار برابر شهرخودرو آغاز می‌شود و باید دید آل‌کثیر، اخلاق را در دستور کار قرار می‌دهد و با باشگاه در خصوص کاری که منجر به اخراج او شده صحبت خواهد کرد و به تمرینات بر می‌گردد یا خود باعث سرنوشت تلخی برای خودش می‌شود و شانس کسب آقای گلی را خیلی راحت از دست می‌دهد؟

پیش از این نیز بازیکنان مطرح خوزستانی بوده‌اند که در گیر و دار حواشی و بی‌انضباطی‌ها از هدف اصلی خود دور شده و جایگاه‌شان را از دست داده‌اند. حالا سرنوشت آل‌کثیر در دستان خودش است و نباید بگذارد که این سرنوشت تلخ برای او نیز تکرار شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار