تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۰۴۰۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالیت دوچرخه‌سواران خوزستانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
دبیر هیات دوچرخه سواری خوزستان گفت: فعالیت ورزشکاران این رشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود البته به دلیل بیماری کرونا هنوز اجازه برگزاری مسابقات را نداریم.

کوروش لرکی اظهار داشت: در سال جاری برنامه های مختلفی از جمله میزبانی مسابقات کشوری، لیگ استانی و دوره های آموزشی داریم که متاسفانه بیماری کرونا اجازه این کار را به ما نمی دهد.

وی به توسعه و گسترش این رشته در استان اشاره کرد و گفت: اکنون بیش از ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته و حرفه ای در این رشته فعالیت می کنند که با برنامه ریزی انجام شده این تعداد به بالای یک هزار نفر خواهد رسید.

دبیر هیات دوچرخه سواری استان اولویت کاری هیات را تمرکز روی بخش پایه ها دانست و گفت: در این راستا بنا داریم یک جشنواره استعدادیابی در رده سنی نونهالان برگزار کنیم تا مستعدین این رشته را شناسایی کنیم. 

وی افزود: خوزستان یکی از چهار استان برتر کشور است که از پیست بین المللی و دیگر امکانات زیرساختی برخوردار است و  امیدواریم با برنامه ریزی منسجم شاهد موفقیت بیشتر دوچرخه سواری خوزستان در عرصه های مختلف داخلی و خارجی باشیم.

لرکی ادامه داد: امسال نیز برنامه های آموزشی خوبی برای تمام شهرستان‌های استان در نظر گرفته شده و از هیات‌هایی که فعالیت کمتری دارند انتظار داریم که همپای سایر هیات ها فعالیت کنند.

وی فعال کردن هیات های شهرستانی را یکی از برنامه های هیات استان در سال جاری دانست و گفت: تلاش می کنیم برخی از هیات های شهرستانی را فعال کنیم تا نوجوانان و جوانان بیشتری جذب این رشته شوند.

دبیر هیات دوچرخه سواری گفت: هیات دوچرخه سواری خوزستان در راستای مقابله با بیماری کرونا و تشویق و آگاهی بخشی به عموم جامعه، از جامعه ورزش به ویژه دوچرخه سواران استان خواست تا نکات بهداشتی را رعایت کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار