تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۲۰۳۹۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صحبت‌های بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ
 تیم پرسپولیس پس از پیروزی در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر مقابل پرسپولیس قهرمانی خود دراین رقابت ها را مسجل کرد.

 کمال کامیابی نیا پس از پایان بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و امیدوارم این قهرمانی‌ها در سال های بعد هم ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه امشب بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و مزد زحماتمان را گرفتیم گفت: جای هوادارانمان این روزها در ورزشگاه ها خالی است، امیدوارم هر چه زودتر این بیماری تمام شود و بتوانیم در کنار هواداران به شادی بپردازیم. محمدحسین کنعانی زادگان هم گفت: امیدوارم فصل بعد هم قهرمان لیگ ‌شویم.

وی افزود: واقعا جای هواداران خالی بود، ما در نیم فصل اول به خوبی از سوی هواداران حمایت شدیم اما بیماری کرونا موجب شد تا از این نعمت محروم شویم.

کنعانی زادگان بیان کرد: از ابتدای فصل تاکنون بسیار زحمت کشیدیم که جا دارد از تمام بازیکنان و کادر فنی به خصوص یحیی گل محمدی تشکر کنم.

در ادامه سیامک نعمتی گفت: این پیروزی و موفقیت را به همه هوادارانمان تبریک می گویم و امیدوارم بتوانیم این موفقیت ها را در آسیا تکرار کنیم.

وی با بیان اینکه بازی کردن در مسجدسلیمان در این شرایط آب و هوایی بسیار سخت بود گفت: با وجود تمام مشکلات توانستیم موفق شویم و امیدوارم یک روز بتوانیم با هوادارانمان جشن قهرمانی بگیریم.

در ادامه وحید امیری افزود: این قهرمانی را به تمام هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و خوشحالم پس از یک فصل طولانی توانستیم سه امتیاز شیرین در مسجدسلیمان کسب کنیم.

وی گفت: غیبت هواداران در این قهرمانی بسیار محسوس بود اما همواره دعای هواداران و انرژی مثبت آنها همراهمان بود.

بازیکن ملی پوش پرسپولیس در خصوص حضورش در تیم پرسپولیس گفت: در پرسپولیس می مانم و فعلا با این تیم کار می کنم.

همچنین افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس گفت: این قهرمانی را به تمام پرسپولیسی ها تبریک می گویم و خوشحالم که توانستیم چهارمین قهرمانی پیاپی خود را کسب کنیم. 

وی ادامه داد: در این مدت فشارهای زیادی به ما وارد کردند اما پرسپولیس باز هم به حقش یعنی قهرمانی رسید.

پیروانی در پایان گفت: این قهرمانی را به تمام هواداران که سرمایه های اصلی باشگاه هستند، تبریک می گویم. 

دیدار تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار