تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۲۰۳۹۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار: شرمنده هواداران شدیم
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بهتر از پرسپولیس بازی را شروع کردیم و مستحق این باخت نبودیم اما در کل شرمنده هوادارانمان شدیم.

 مهدی تارتار جمعه شب در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس در مسجدسلیمان اظهار داشت: ابتدا قهرمانی پرسپولیس را به هواداران این تیم تبریک می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم اما جا دارد از هوادارانمان که با حضورشان در اطراف ورزشگاه، از ما حمایت کردند تشکر ویژه ای داشته باشم. 

وی با بیان اینکه شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم در این بازی خوشحالشان کنیم گفت: در ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما وقتی گل خوردیم روحیه تیم پایین آمد. در نیمه دوم هم بازی را به خوبی شروع کردیم و همه چیز به خوبی پیش می رفت اما متاسفانه گل دوم را خوردیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در این خصوص که گرمای هوا چقدر روی عملکرد شاگردانش تاثیر گذار بود افزود: بی شک گرمای هوا در عملکرد بازیکنان تاثیر داشت اما باید بگویم که خالی بودن ورزشگاه باعث می‌شود در برابر تیم‌های بزرگ به مشکل برخورد کنیم.

وی افزود: اگر ۲ تیم را روی کفه ترازو بگذارید، خیلی سخت است که در ورزشگاه بدون تماشاگر با چنین تیمی مبارزه کنیم. در کل این اولین باخت خانگی ما بود و ما مقابل هواداران‌مان شرمنده شدیم.

تارتار در خصوص نحوه قضاوت داور بازی گفت: داوری مشکلی نداشت هر چند صحنه گل دوم پرسپولیس مشکوک به آفساید بود که امیدوارم من اشتباه کرده باشم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار