تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۲۰۳۹۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گل‌محمدی: برای قهرمانی از جان مایه گذاشتیم
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بی شک برای برد وارد زمین شدیم اما بازیکنانم در این شرایط بسیار سخت آب و هوایی از جان خود مایه گذاشتند.

 یحیی گل محمدی جمعه شب در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: قبل از هر چیز این قهرمانی شیرین را به هواداران تیم و پیشکسوتان پرسپولیس تقدیم می کنم و جا دارد دست تک تک بازیکنانمان را به دلیل نمایش خوبشان ببوسم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم پرسپولیس انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار داشتند افزود: واقعا بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داشتیم و از همه مهمتر ما به سختی به مسجدسلیمان رسیدیم و این موضوع کارمان را سخت تر کرده بود.

سرمربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: در نیمه اول بازی را به خوبی کنترل کردیم و توانستیم گل اول را بزنیم همچنین در ابتدای نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشته و گل قشنگی به ثمر رساندیم که فکر می‌کنم یکی از گل‌های خوب ما در این فصل بود. در ادامه فشار حریف روی دروازه ما بیشتر شد و یک گل دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه تیم نفت بعد از زدن گل تمایل به بازی مستقیم داشت گفت: خوشحالم که در شهر اولین‌ها رکوردشکنی کردیم و تیم نفت مسجدسلیمان را برای اولین بار شکست دادیم همچنین اولین پوکر قهرمانی در این شهر ثبت شد که معتقدم خاطره شیرینی برای تیم ما خواهد بود.

گل محمدی گفت: ما بازی‌های زیادی را در این فصل با برد پشت سر گذاشتیم که دوست داشتیم در حضور هواداران این اتفاق می‌افتاد، ولی همواره انرژی مثبت‌ هواداران را در کنار خودمان حس می‌کردیم.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان امشب برای شادی دل آنها ایثار کردند و از جان مایه گذاشتند تا بتوانند قهرمانی را به هواداران هدیه دهند لذا هر چقدر از آنها تعریف کنم کم است.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید که در نهایت منجر به کسب عنوان قهرمانی این تیم در لیگ برتر شد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار