تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۰۳۹۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار: هدفمان شکست پرسپولیس است
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برابر پرسپولیس بهترین بازی خود را به نمایش گذاشته و تلاش می کنیم این تیم را شکست دهیم.

 مهدی تارتار پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا باید از فرماندار مسجدسلیمان و اعضای محترم هیات مدیره باشگاه که با حضورشان در تمرین تیم باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان شدند تشکر کنم و امیدوارم فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه بازی بدون تماشاگر معنایی ندارد گفت: ورزشگاه نفت مسجدسلیمان در سال‌های گذشته پر از هوادار بوده و این موضوع نقطه قوتی برای ما بود اما بیماری کرونا موجب شد که بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود، قول می‌دهیم که بازی جوانمردانه ارائه داده و پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه تیم پرسپولیس در اصل قهرمان لیگ شده و من به هوادارانش تبریک می گویم افزود: سعی می‌کنیم قهرمانی پرسپولیس را به تاخیر بندازیم اگرچه کار بسیار سختی است. این تیم دور برگشت با یحیی گل محمدی فراتر از انتظار ظاهر شده و نتایج خوبی نیز کسب کرده است. 

وی با بیان اینکه تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی توانست پرسپولیس را شکست دهد گفت: امیدوارم با شکست دوباره پرسپولیس افتخار بزرگی به نام خودمان ثبت کنیم و تنها تیمی باشیم که قهرمان لیگ را رفت‌ و برگشت شکست می‌دهد.

تارتار در پایان گفت: پرسپولیس تیم قابل احترامی است اما باید بگویم که ما به دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس ساعت ۲۰:۴۵ جمعه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار