تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۰۳۹۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های دیدار تیم‌های فولاد و ذوب آهن
 دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و ذوب آهن از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاههای ایران در اهواز برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

به گزارش ایرنا فولادی ها در این هفته از رقابت ها به مصاف ذوب آهن رفتند تا روند بردهای خود را ادامه داده و در کورس کسب سهمیه آسیایی بمانند اما در سوی مقابل تیم ذوب آهن که در پایین جدول قرار دارد به دنبال کسب امتیاز از این دیدار بود.

قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان بود که جلیل شعرانی و قهرمان نجفی او را در امر قضاوت همراهی کردند همچنین این بازی بدون حضور تماشاگر و خبرنگار انجام شد.

فولاد با چند تغییر نسبت به دیدار با پرسپولیس وارد این مسابقه شد. در این بازی حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا از ابتدا برای فولادی ها به میدان رفتند همچنین قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن به دلیل محرومیت از حضور در این دیدار محروم ماند.

بازیکنان ۲ تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند همچنین با رعایت فاصله گذاری اجتماعی عکس دسته جمعی گرفتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد خالی از تماشاگر بود. پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران مستقر بود. تمام موارد پروتکل های بهداشتی از سوی مسئولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد. بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم به هنگام ورود به زمین از تونل ضدعفونی کننده عبور کردند.

تیم فولاد خوزستان در این دیدار یک بازیکن غایب داشت، ایوب والی به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را مقابل ذوب آهن همراهی کند.

بازیکنان ذخیره هر ۲ تیم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در حالی که از ماسک استفاده می کردند، در جایگاه تماشاگران مستقر بودند.

پریرا بازیکن تیم فولاد بعد از به ثمر رساندن گل به شکل عجیبی خوشحالی کرد.

داور بازی در دقایق ۳۰ و ۷۵ این دیدار، به دلیل گرمای هوا و رعایت پروتکل های بهداشتی به بازیکنان ۲ تیم استراحت داد.

پیش از آغاز بازی سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد به استقبال ذوب آهنی ها رفت. همچنین باشگاه فولاد تابلو فرشی به لوکا بوناچیچ سرمربی سابق خود اهدا کرد.

در این دیدار فرشاد صابر حردانی و لوسیانو پریرا برای فولاد گلزنی کردند.

در نیمه دوم، سرمربی تیم ذوب آهن به طور مداوم به تصمیم های داور معترض شد که داور به او تذکر جدی داد.

تیم فولاد خوزستان با پیروزی در این دیدار ۴۲ امتیازی شد و در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار