تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۲۰۳۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد و لوکا به هم رسیدند/ تیمِ تارتار مانع سخت پرسپولیس
  تیم‌های خوزستانی در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا (پنجشنبه، دوم مردادماه) آغاز می شود که در زو نخست آن، تیم‌های فولاد و نفت آبادان به ترتیب رو در روی ذوب آهن و سپاهان قرار می‌گیرند و نفت‌مسجدسلیمان نیز روز جمعه پذیرای شاگردان گل‌محمدی است.

فولاد – ذوب آهن

 فولادی‌ها در حالی‌که به دنبال کسب ششمین پیروزی متوالی و تاریخ سازی بودند با شکست مقابل پرسپولیس نتواستند به این مهم دست پیدا کنند. البته دیدار  فولاد و پرسپولیس برای شاگردان نکونام یک بازی طبق روال معمول نبود زیرا بازیکنان فولاد که به تازگی از بند کووید – ۱۹ رها شده بودند، از نظر جسمی و روحی توانایی مقابله با تیم خوب این روزهای لیگ را نداشتند.

شاگردان نکونام که طی هفته‌های اخیر نمایش خوبی داشته‌اند و نتایج خوبی نیز کسب‌کرده‌اند، سخت به دنبال سهمیه آسیایی هستند و باید هر طور که شده از دیدار با ذوب آهن با امتیاز خارج شوند تا در هفته های باقی‌مانده لیگ با خیالی راحت‌تر به دنبال کسب سهمیه باشند. دیداری که البته برای لوکابوناچیچ، سرمربی فعلی تیم اصفهانی و سرمربی سابق  فولاد بسیار با اهیمت است و می‌خواهد مقابل تیم سابق خود با امتیاز از زمین خارج شود. در آن سوی میدان نیز نکونام هرگز نمی‌خواهد همچون نیم‌فصل اول بازنده بازی با این تیم اصفهانی باشد. همین انگیزه‌ها کافی است تا دیدار فولاد  و ذوب آهن، یک بازی تهاجمی و دیدنی شود.

فولاد با ۲ بازی کمتر و با ۳۹ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد.

فولاد از ساعت ۲۱ فردا، پنج‌شنبه در خانه پذیرای ذوب آهن است.

سپاهان - نفت آبادان

ا، نفت و سپاهان، با شکست در هفته بیست و پنجم لیگ به دیدار این هفته رسیده‌اند. بازی که برای هر دو تیم از اهیمیت بالایی برخوردار است زیرا نفت و سپاهان طی هفته‌های اخیر نتوانسته‌اند نتایج مورد دلخواه را کسب کنند و پیروزی در این دیدار می‌تواند شروع مجدد خوبی برای هر یک از این دو تیم باشد.

 شاگردان سراج که پیش از این نیز از شانس خوبی برای کسب سهمیه آسیایی برخوردار بودند، با کسب تنها یک امتیاز از سه باز اخیر خود، دیگر شانس لازم را برای رسیدن به آسیا ندارند اما سخت در تلاش هستند که با جمع‌آوری امتیازات لازم و با کسب یک رده تک رقمی خوب به کار خود در فصل نوزدهم پایان دهند.

نفتی‌ها با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.

نفت آبادان از ساعت ۲۰:۴۵ فردا، دوم مردادماه در دیداری خارج از خانه به مصاف سپاهان قلعه‌نویی می‌رود.

نفت مسجدسلیمان – پرسپولیس

 لیگ نوزدهم برای مسجدسلیمانی‌ها، لیگ متفاوتی بوده است زیرا کمتر کسی تصور می‌کرد، آن نفت لیگ هجدهم که به سختی در لیگ ماند، اکنون در یک رده تک رقمی باشد و هرگز به شکست فکر نکند اما این موفقیت توام با روزهای سخت و بی‌پولی بوده است. موضوعی که نفتی‌ها از ابتدای فصل سخت با آن درگیر هستند.

شاگردان با انگیزه تارتار این هفته باید رو در روی پرسپولیس، آماده‌ترین تیم لیگ قرار بگیرند؛ شاگردان ‌گل‌محمدی با برد مقابل نفت، چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را جشن خواهند گرفت، هرچند که پرسپولیس می‌داند، بازی آسانی با نفت ندارد زیرا مسجدسلیمانی‌ها نشان داده‌اند که تیم دست و پا بسته‌ای نیستند و در هر بازی نیز روز سختی را برای رقبا رقم می‌زنند. نفت مقابل پرسپولیس می‌خواهد شایستگی‌های خود را بیشتر نشان دهد و همین انگیزه باعث می شود که شاگردان تارتار هرگز برابر پرسپولیس تسلیم نشوند و مانع سختی بر سر راه قهرمانی این تیم باشند. این دیدار با توجه به انگیزه‌های تیمِ تارتار و تیمِ گل‌محمدی می‌تواند از جذاب‌ترین دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر باشد.

نفت‌مسجدسلیمان با یک بازی کمتر و با ۳۳ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند.

نفت از ساعت ۲۰:۴۵ روز جمعه، سوم مردادماه در خانه از تیم پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار