تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۰۳۸۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قفل الکترونیکی درب ضد سرقت

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

رمزی و ریموتی کردن درب های ضد سرقت و چوبی آپارتمان

آیا تا کنون برایتان پیش آمده است که هنگام برگشت به خانه پشت درب بمانید و یا تازه متوجه شوید که کلیدتان را فراموش کرده اید؟ قطعا اگر در چنین شرایطی قرار بگیرید به اهمیت وجود قفل دیجیتال پی خواهید برد. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات خوبی پیرامون قفل الکترونیکی درب ضد سرقت نصیب تان شود. با ما همراه باشید...

قفل های رمزدار تا سه چهار سال اخیر جزو کالاهای وارداتی به شمار می آمد و در کشور تولید نمی شد. وارداتی بودن این محصول موجب افزایش قیمت شدید آن می شد. چون قیمت کالاهای وارداتی به صورت صد در صد به قیمت ارز وابسته هستند و همین قضیه موجب شده است تا اکثر افرادی که نیاز به این محصول دارند از خرید آن انصراف داده و بهره مندی از این محصول کار راه انداز مختص افرادی شود که جزو طبقات پر در آمد جامعه به شمار می آیند. اما مشکل فقط گرانی قیمت این محصول نیست و مشکل اصلی به خدمات این محصول بر می گردد. از آنجایی که کشورمان از سال های گذشته تا کنون در تحریم به سر می برد تهیه قطعات پر مصرف قفل هوشمند با مشکل مواجه شده است و همین قضیه موجب نگرانی خاطر کاربران عزیز گشته است.

شرکت قفل دیجیتال کلیتک از سال 1395 تا کنون اقدام به ساخت و تولید این محصول وارداتی در کشور نموده و در این راستا به موفقیت های زیادی دست یافته که یکی از آنها دریافت گواهینامه ثبت اختراع از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد. هم اکنون محصولات این شرکت در سه مدل قفل الکترونیکی رمزی، قفل رمزدار ریموتی و قفل هوشمند سیم کارتی در بازار به فروش می رسد و این شرکت جایگاه خوبی در بازار فعلی کشور پیدا کرده است.

قفل دیجیتال ایرانی فوق طوری طراحی شده است که در صورت نیاز می توان آن را ارتقا داد و به مدل پیشرفته تر تبدیل نمود. به طور مثال اگر فردی اقدام به خرید مدل رمزی نماید و بعدها به هر دلیلی نیاز به استفاده کردن از آپشن های دیگری مثل ریموت و موبایل داشته باشد نیازی به خرید دستگاه جدید نخواهد داشت و کافیست ماژول مربوطه را را از این شرکت تهیه و به دستگاه قبلی خود اضافه نماید.

ویژگی های قفل الکترونیکی کلیتک:

1- الگوریتم ماتریس اطمینان: این آپشن به شما کمک می کند تا بهتر از رمز عبورتان محافظت نمایید. به طوری که اگر حین وارد کردن رمز عبور احساس نمایید کسی مشغول نگاه کردن به دستان شما می باشد می توانید قبل و بعد از رمزتان ارقام کاذب وارد نمایید تا آن فرد را سردرگم نمایید. مثلا اگر رمزتان عبارت 13579 می باشد می توانید از رمزی مثل 3241978135790653 استفاده نمایید. اگر مایل به مشاهده نمونه کارها می باشید با سرچ عبارت "قفل رمزدار کلیتک" در گوگل وارد وب سایت این شرکت شوید.

2- سنسور ضد سرقت: این شرکت سعی نموده تا امنیت قفل هوشمند نصب شده در کنار درب آپارتمان تان را افزایش دهد. طوری که اگر کسی قصد سرقت داشته باشد سنسور ضد سرقت، این دستگاه را وارد حالت امنیتی خود می نماید و دیگر هیچ فردی قادر به هک کردن آن نمی باشد.

3- پنل های کدینگ و کنترلر: این شرکت قفل دیجیتال درب چوبی را از دو پنل کدینگ و کنترلر تشکیل داده است تا قسمت اصلی که فرمان باز شدن درب را صادر می نماید دور از دسترس افراد قرار گیرد. به همین دلیل پنل کنترلر داخل اتاق نصب می گردد و با این کار امنیت دستگاه تان چند برابر می شود.

4- صفحه نمایشگر: اگر حین وارد کردن رمز عبورتان و یا کار با منوی دستگاه سردرگم شوید صفحه نمایشگر راهنمایی تان می کند تا از هر مرحله به راحتی عبور کنید. لازم به ذکر است که اکثر قفل های الکترونیکی از این آپشن بی بهره اند و کاربران حین کار با آن گیج می شوند.

5- منبع تغذیه داخلی: قفل رمزدار درب ضدسرقت از منبع تغذیه ای بسیار با کیفیت تر از منابع دیگری مانند آداپتور بهره می برد. طراحان این محصول درون پنل کنترلر ترانس تغذیه ای با کیفیت بالا تعبیه نموده اند که هم کار نصب این دستگاه را راحت تر می نماید و هم نمای مکان نصب را زیر سوال نمی برد.

اگر مایل به مشاهده فیلم هایی از نمونه کارهای نصب شده قفل هوشمند درب حیاط می باشید می توانید با جست و جوی کلید واژه " کلیتک" در گوگل وارد وب سایت این شرکت شوید.

:
:
:
آخرین اخبار