تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۲۰۳۸۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالیت دو و میدانی خوزستان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود
 دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: فعالیت این رشته با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود اما هنوز اجازه برگزاری مسابقات را نداریم که امیدواریم هر چه زودتر بیماری کرونا ریشه کن شود.

سعید پویا  اظهار داشت: در سال جاری برنامه های مختلفی از جمله میزبانی مسابقات کشوری، لیگ استانی و دوره های آموزشی داشتیم که بیماری کرونا دست  ما را بسته است.

وی به توسعه و گسترش این رشته در استان اشاره کرد و گفت: اکنون بیش از ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این رشته فعالیت می کنند؛ بی شک با برنامه ریزی انجام شده این تعداد به بالای یک هزار نفر خواهد رسید.

پویا بیان کرد: در بخش بانوان بیشترین جذب را در سال های اخیر داشتیم و به واسطه برگزاری مسابقات متعدد استانی و همچنین اعزام مکرر به رقابت‌های کشوری، شور و اشتیاق را در بین دختران دوومیدانی کار بالا برده و این موضوع باعث موفقیت آنها در رقابت‌های کشوری شد.

پیوستن هیات دوومیدانی خوزستان به کمپین "من ماسک می زنم" 

وی گفت: هیات دوومیدانی خوزستان در راستای مقابله با بیماری کرونا و تشویق و آگاهی بخشی به عموم جامعه و به ویژه جامعه ورزش دوومیدانی استان  به کمپین "من ماسک می زنم" پیوست.

دبیر هیات دوومیدانی خوزستان افزود: برگزاری دومین مرحله جشنواره استعدادیابی و برگزاری لیگ نخل طلایی خوزستان که یکی از محرک‌های رقابت و جذب ورزشکار در سال های اخیر بوده است جزو مهمترین برنامه های ما در سال ۹۹ است. همچنین برنامه‌های آموزشی زیادی را برای ورزشکاران، مربیان و داوران تدارک دیده‌ایم که با از بین رفتن ویروس کرونا این برنامه ها را شروع خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه فعال کردن هیات های شهرستانی یکی از برنامه های ما در سال جاری است گفت: در حال حاضر ۱۶ هیات شهرستانی فعال داریم و تلاش می کنیم این تعداد را افزایش دهیم تا نوجوانان و جوانان بیشتری جذب این رشته شوند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار