تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۲۰۳۸۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‌انهدام ۲ باند سرقت مسلحانه در دزفول
  فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای ۲ باند سرقت مسلحانه منزل و خودرو با ۱۲ فقره سرقت در شهرستان دزفول شناسایی و دستگیر شدند .

 سردار حیدر عباس زاده عصر دوشنبه در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل و خودرو در برخی از مناطق شهرستان دزفول، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. 

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دزفول با کار اطلاعاتی هویت اعضای باند پنج نفره سارقان مسلح منزل و یک باند ۲ نفره سارقان خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

سردار عباس زاده گفت: در بازرسی از مخفیگاه های باند سارقان منزل مقادیر زیادی طلا  از قبیل ۲۷ عدد انگشتر، ۱۴ عدد النگو، ۱۳ عدد سکه و تعدادی پلاک و زنجیر طلا کشف شد.

وی تصریح کرد: متعاقب این عملیات یک خریدار مال نیز در این رابطه دستگیر و مقداری طلای ذوب شده از آنهاکشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای باند سارقان مسلح منازل در بازجویی های پلیس به هشت فقره سرقت مسلحانه منزل اعتراف کردند. 

وی اذعان داشت: سارقان مسلح خودرو نیز در بازجویی های به عمل آمده به چهار فقره سرقت مسلحانه خودرو و احشام اعتراف کردند که در این رابطه یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۲۰ عدد فشنگ مربوطه کشف شد. 

سردار عباس زاده گفت: تمام صحنه های سرقت با حضور مالباختگان بازسازی و تلاش برای کشف سلاح کمری باند سارقان منزل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار