تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۰۳۸۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
"پاتوسی" هم مثل کرونا به نکونام رحم نکرد
  در شرایطی که تیم نکونام به دلیل ابتلا ۲۵ درصد از بازیکنان به کووید –۱۹ شرایط مناسبی برای بازی با پرسپولیس نداشت، خبر بازگشت پاتوسی به ایران، امید را در دل هواداران فولاد برای نتیجه گیری در این بازی زنده کرد.

تیم فولاد پیش از بازی با پرسپولیس به دلیل ابتلا بیشتر بازیکنان خود به ویروس کرونا در قرنطینه بود و حتی دو دیدار این تیم برابر نساجی و نفت مسجدسلیمان نیز برگزار نشده بودند. با توجه به این موضوع، شرایط فولاد تا روز بازی با پرسپولیس به دلیل آماده نبودن بازیکنان این تیم، خوب نبود و حتی شاگردان نکونام نتوانسته بودند یک تمرین ایده آل گروهی با یکدیگر داشته باشند. چیزی که نشان می داد، به طور حتم تیم نکونام روز سختی مقابل پرسپولیس تجربه خواهد کرد.

  در شرایطی که بازیکنان فولاد با کرونا دست و پنجه نرم می کردند، اضافه شدن پاتوسی پس از حدود ۴ ماه به تمرینات فولاد، این امید را دل هواداران فولاد زنده کرد که شاید او بتواند مقابل پرسپولیس برگ برنده نکونام باشد اما سرمربی تیم در نشست خبری پیش از بازی، چیزی دیگری در مورد پاتوسی و رفتار غیرحرفه ای او عنوان کرد.

پاتوسی در دوران قرنطینه مثل یک بازیکن حرفه ای عمل نکرده بود و اضافه وزن او، باعث تعجب و گله مندی نکونام شده بود و همین نیز باعث شد که نکونام نتواند از پاتوسی در بازی با پرسپولیس استفاده کند و این نیز پس از کرونا، ضربه دیگری به نکونام زد. هر چند یک تیم از متشکل از بازیکنان مختلفی است و نکونام هم بارها عنوان کرده که به اسم ها کاری ندارد اما اگر پاتوسی، آماده به ایران بر می گشت، می توانست کمک حال فولاد در این شرایط سخت باشد و شاید فولاد مقابل پرسپولیس شکست نمی خورد.

این رفتار غیرحرفه ای پاتوسی، جای سوال دارد که چرا بازیکنی که پول حرفه ای دریافت می کند و باشگاه نیز برای او بهترین شرایط را فراهم می کند، این چنین غیرحرفه ای عمل کرد و از خود مراقبت نداشت؟ حالا باید منتظر عکس العمل باشگاه فولاد و تصمصم گیری در مورد پاتوسی بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار