تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۲۰۳۸۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کرونا فعالیت‌های ورزشی باشگاه ملی حفاری اهواز را تعطیل کرد
  مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری با تکذیب کناره‌گیری از لیگ برتر گفت: این باشگاه در ورزش قهرمانی و همگانی فعال بوده و مطابق بخشنامه وزرات نفت و ممانعت از شیوع کرونا فعالیت ورزشی ندارد.

سید سالار محمدنیا ، با اشاره فعالیت ورزشی بانوان اظهار داشت: تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری در مرحله گروهی به قهرمانی رسید و در اولین بازی پلی‌آف نیز موفق شد که متاسفانه با شیوع کرونا لیگ تعطیل شد.

وی افزود: با توجه به بخشنامه وزارت نفت فعلا به سبب شیوع کرونا فعالیت‌های ورزشی تعطیل شده است. در جلسه‌ای هم که با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ برای تعیین تکلیف ادامه مسابقات لیگ داشتیم، قرار شد تا وضعیت استان‌ها سفید نشده است، مسابقات تعطیل باشد.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: به هر حال در خصوص وضعیت تیم فوتبال باشگاه ملی‌حفاری به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم که قصد کناره‌گیری از مسابقات را نداریم. در فصل جدید مسابقات بخش قهرمانی نیز تیم‌داری خواهیم کرد.

وی افزود: در سال 98 علی‌رغم کاهش بودجه قهرمانی در بخش زیرساختی به بازسازی اماکن ورزشی و افزایش تعداد رشته‌های همگانی اقدامات مناسبی صورت گرفت.

محمدنیا بیان داشت:  در سال 97 تنها در سه رشته ورزش قهرمانی فعال بودیم که در سال 98 این به 10 رشته قهرمانی رسید.

این مسئول ورزشی خوزستان اظهار داشت: باشگاه ملی حفاری هیچ قصدی منبی بر کناره‌گیری از حضور در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دو کشور ندارد. علت تعطیلی تمرینات این تیم شیوع کرونا و منع فعالیت‌های ورزشی است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار