تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۲۰۳۷۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خرمشهر:
توسعه کسب‌وکار اولویت اول مجلس است
 نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:توجه به مسایل فرهنگی، معیشتی، توسعه کسب و کار و اشتغال بخصوص در مناطق محروم همانند خرمشهر در اولویت کاری مجلس قرار دارد.

سیدلفته احمدنژاد یکشنبه در حاشیه بازدید از شرکت رینگ سایپای خرمشهر بهبود وضعیت معیشت و زندگی مردم را از دیگر اولویت‌های اصلی مجلس یازدهم عنوان کرد و افزود: شهرستان خرمشهر از ظرفیت‌های بالایی در زمینه اشتغال برخوردار است و باید این ظرفیت‌ها را فعال کرد.

وی اشتغالزایی و جذب سرمایه‌های سرگردان و سوق دادن آنها در تولید را از اهم برنامه‌های مجلس و دولت دانست و اظهار داشت: با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و حمایت از بنگاه‌های تولید اشتغال پایدار خواهیم داشت.

احمدنژاد گفت:در سال جهش تولید با رفع مسایل و مشکلات مالی در شرکت رینگ سایپا خرمشهر ضمن افزایش تولید زمینه تداوم و اشتغال یکهزار و ۲۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: نوسازی و بازسازی مجموعه کارخانه رینگ سایپای خرمشهر نیاز به ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار دارد و تلاش می‌شود که اعتبار لازم برای این مجموعه تامین شود.

مدیرعامل شرکت رینگ خودرو سایپا خرمشهر نیز اظهار داشت: شرکت رینگ سایپا سابقه ۲۰ ساله دارد و یکی از شرکت‌های گرید سه سایپا هست.

توفیق افشارنژاد با بیان اینکه برای توسعه واحدهای شرکت رینگ سایپای خرمشهر نیاز به سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی است گفت: با توجه به اینکه این مجموعه یکهزارو ۸۰۰ میلیارد ریال بدهی دارد لذا برای اجرای پروژه و توسعه خط تولید با مشکل مواجه است.

وی افزود:در صورت جذب سرمایه‌گذار و راه‌اندازی خط تولید رینگ سنگی می‌توان برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد کرد.

افشارنژاد گفت: با راه‌اندازی خط تولید رینگ آلومینیومی سایپای خرمشهر ضمن تولید سالانه ۹ میلیون عدد رینگ برای  بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد می شود.

شرکت تولید رینگ سایپا عضو گروه خودرو سازی سایپا می‌باشد. این شرکت در سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در منطقه آزاد صنعتی اروند واقع در شهرستان خرمشهر تاسیس و در سال ۱۳۸۰ رسما تولید خود را آغاز نمود.

واقع شدن شرکت در محدوده صنعتی منطقه آزاد اروند و دسترسی کامل به کلیه امکانات حمل و نقل از قبیل  ریلی ، هوایی ، زمینی و آبی، این شرکت را منحصر بفرد و متمایز از سایر قطعه سازان داخلی نموده است.

شرکت رینگ سایپا در شهرک صنعتی در پنج کیلومتری شهر خرمشهر قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار