تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۰۳۷۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اراده‌ای برای رفع مشکلات تیم‌های نفتی نیست / لیگ نوزدهم، یک فصل استثنایی برای خوزستانی‌ها
پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این‌که لیگ نوزدهم، یک فصل استثنایی برای تیم‌های لیگ برتری استان بوده است، گفت: در هیچ فصلی از فوتبال، تیم‌های خوزستانی چنین موقعیتی را در جدول رده‌بندی نداشته‌اند، آن هم با وجود تمام مشکلاتی که برای تیم‌های نفتی وجود داشته است.

عبدالمجید باقری‌نیا  در ابتدا درباره عملکرد نفت آبادان برابر استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور، اظهارکرد: به نظر من نفت آبادان بازی بدی به نمایش نگذاشت و قطعا تعداد موقعیت‌های گلزنی صنعت نفت بیشتر از استقلال بود و حتی می‌توانست پیروز بازی هم باشد. در فوتبال ایجاد موقعیت یک بحث است و به ثمر رساندن گل نیز بحث مهم‌تری است که متاسفانه نفتی‌ها در زمینه‌ گلزنی موفق عمل نکردند، آن هم در حالی که برد در این دیدار می‌توانست نفت را در بهترین شرایط ممکن در جدول قرار دهد.

وی ادامه داد: به هر حال نفتی‌ها هم خوب بازی کردند و هم تیم نامدار استقلال تهران را تحت تأثیر قرار دادند و به نظر من شکست 2 بر صفر نتیجه عادلانه برای نفت آبادان نبود. نفت اگر در این دیدار به برتری می‌رسید، می‌توانست امیدهایش را برای کسب سهمیه زنده نگه دارد، آن هم در شبی که سپاهان و شهرخودرو برابر حریفان خود شکست خوردند. اکنون نفت از شانس کمی برای رسیدن به سهمیه برخوردار است.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که فصل نوزدهم یک فصل استثنایی برای تیم‌های لیگ برتری استان بوده است، گفت: در هیچ فصلی از فوتبال، تیم‌های خوزستانی چنین موقعیتی را در جدول رده‌بندی نداشته‌اند، آن هم با وجود تمام مشکلاتی که برای تیم‌های نفتی وجود داشته است. تیم فولاد مجزا است زیرا هیچ وقت مشکل مالی و امکاناتی نداشته است اما متاسفانه دو تیم نفتی خوزستان به هر دلیلی با مشکلات مالی بسیاری مواجه هستند و هیچ گوش شنوایی هم نیست و هیچ اراده‌ای برای رفع مشکل وجود ندارد. هر سال شرایط این تیم‌ها بدتر از سال قبل می‌شود و باید به تیم‌های نفتی خوزستان که با این همه مشکل به این شکل در لیگ کار می‌کنند گفت، دست شما درد نکند. این تیم‌ها این همه مشکل را در این شرایط اقتصادی بد تحمل می‌کنند.

وی درباره عملکرد تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان برابر نساجی نیز عنوان کرد: هر وقت نفت مسجدسلیمان بازی دارد از هر کسی درباره نتیجه بپرسی به شما می‌گوید بازی مساوی خواهد شد و این نوع بازی برای تماشاگر خسته کننده شده است. الان نفتی‌ها از جایگاه خود در جدول رده‌بندی مطمئن شده‌اند و بهتر است در بازی‌های باقی‌مانده، نوع دیگری از بازی را هم امتحان کنند. خط دفاع نفت از خط حمله آن قوی‌تر است و برای رسیدن به برد به دنبال اتفاقات هستند اما تارتار بهتر است در هفته‌های پیش رو از حالت دفاعی خارج شده و از شیوه دیگری استفاده کند و این باعث می‌شود که نفتی‌ها تجربه جدیدی برای فصل آینده به دست آورند. ضمن این‌که همین باعث می‌شود، هواداران این تیم از نوع بازی نفت نیز خوشحال شوند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار