تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۲۰۳۷۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار: جای هواداران خالی بود/ آمده بودیم بدون امتیاز برنگردیم
سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: باتوجه به این‌که در جدول با نساجی همسایه بودیم، آمده بودیم دست خالی برنگردیم و به تیم‌مان گفتم که بازی پر اهمیتی داریم.

مهدی تارتار پس از تساوی تیمش مقابل نساجی در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: قبل از این‌که درباره بازی صحبت کنم باید جای هواداران دو تیم را خالی کنم چرا که جای‌شان خالی بود. هواداران نساجی در سال‌هایی که تیم‌شان در لیگ برتر آمده، شور و حال خاصی به لیگ برتر ما داده‌اند و هواداران ما همیشه در هر شهری بودیم، می‌آمدند و ما را تنها نمی‌گذاشتند.

او در رابطه با بازی با تیم نساجی گفت: بازی خیلی کیفیتی بالایی نداشت و شور و حال خاصی نداشت. باتوجه به این‌که در جدول با نساجی همسایه بودیم، آمده بودیم دست خالی برنگردیم و به تیم‌مان گفتم که بازی پر اهمیتی داریم چرا که باید فاصله‌مان با تیم‌های پایینی‌مان را حفظ می‌کردیم. خداراشکر این اتفاق هم افتاد و بچه‌هایمان بعد از ده نفره شدن خیلی زحمت کشیدند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. خداراشکر می‌کنیم که روند نباختن‌مان را حفظ کردیم و تیمی هستیم که به راحتی نمی‌بازیم و شخصیت تیم‌مان به خوبی شکل گرفته است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره داوری بازی گفت: آقای همرنگ و همکارانشان روز خوبی را پشت سر گذاشتند. درست است که یک بازیکن از ما اخراج شد ولی باید در آنالیز داوری ببنیم که چه اتفاقی رخ داد. در مجموع گروه داوری روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار