تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۲۰۳۷۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نامجومطلق: نگاه کادر فنی استقلال جوان‌گرایی است
  مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان جوان استقلال مقابل صنعت‌نفت آبادان عملکرد خوبی داشتند و نگاه کادر فنی به جوان‌گرایی تیم است.

 مجید نامجومطلق جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه دادند و این تیم استقلال بود که با شایستگی به برتری رسید.

وی افزود: تیم صنعت‌نفت آبادان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و نوع بازی این تیم به بازیکنان گوشزد شده بود.

مربی استقلال تهران گفت: در این دیدار به بازیکنان جوانی میدان دادیم که آینده استقلال هستند و آنها نیز با عملکرد خوب خود جواب اعتماد کادر فنی را دادند.

نامجومطلق افزود: در هفته گذشته چند بازیکن خود را به دلیل بیماری کرونا در اختیار نداشتیم و تمرین‌ تیم بدون آنها انجام شد و در نتیجه‌گیری نیز ضعیف بودیم که این مهم تا حدودی در روحیه تیم تاثیر منفی گذاشت.

وی افزود: در بازی قبلی برابر تراکتورسازی بازی خوبی را از دست دادیم که این مساله به روحیه بازیکنان برمی‌گشت ولی برابر صنعت نفت موفق به گلزنی شدیم.

مربی استقلال تهران گفت: این پیروزی شرایط ما در جدول را بهبود بخشید و به آینده امیدوار شدیم ولی باید در ادامه لیگ با جدیت بیشتری بازی کنیم.

بعد از شکست ۲ بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل استقلال در حالی که انتظار می رفت بهنام سراج در نشست خبری بعد از بازی شرکت کند اما این اتفاق نیفتاد.

سراج که شرایط روحی مناسبی بعد از تحمل شکست مقابل استقلال نداشت در نشست خبری نیز حضور پیدا نکند تا صحبتی درباره شرایط مسابقه نداشته باشد.

نفت آبادان همچنان با وجود شکست از استقلال در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

تیم فوتبال استقلال تهران از هفته بیستوپنجم رقابتهای لیگ برتر برابر میزبانش صنعت نفت آبادان با ۲ گل به برتری رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار