تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۲۰۳۷۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: پاتوسی در بازی با پرسپولیس حضور ندارد
  سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ پاتوسی در این مدت کاملا غیرحرفه‌ای عمل کرده و اکنون شرایط ایده‌آلی ندارد لذا نمی‌توان از وی در بازی مقابل پرسپولیس استفاده کرد.

جواد نکونام جمعه شب پیش از بازی با پرسپولیس در گفت و گوی آنلاین با خبرنگاران اظهار داشت: بازی با پرسپولیس سخت است، آنها چندین هفته در صدر جدول قرار دارند و به قهرمانی نزدیک هستند در حالی که شرایط ما اصلا خوب نیست و بعد از بازی با ماشین سازی مشکلات زیادی داشتیم.

وی با بیان اینکه تست کرونای بازیکنان فولاد یکی پس از دیگری مثبت شد و آنها را از دست دادیم افزود: این امر موجب شد تا با حداقل بازیکنان بزرگسال و ۶ بازیکن جوان و امید در تهران حاضر شویم، خوشبختانه تست چند بازیکن دیگرمان منفی شد اما چون ۲ هفته تمرین نکرده بودند اکنون آنها را در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فولاد گفت: برخی از بازیکنانمان در طول این مدت تمرین کرده‌اند که از این بابت مشکلی نداریم اما بحث اصلی ما بازیکنانی هستند که تمرین نکرده‌اند و در قرنطینه حضور داشتند و این امر شرایط را برای ما سخت کرده است.

وی با بیان اینکه کرونا بزرگترین ضربه را به من و بازیکنان تیمم وارد کرده است گفت: ویروس کرونا فولاد را از شرایط خوب دور کرد و بسیار ناراحتم که در بهترین حالت ممکن بازیکنانمان را از دست دادیم. تا به امروز ۲۶ نفر از اعضای تیم به این ویروس مبتلا شده‌اند لذا شرایط ما خوب نیست و در بازی با پرسپولیس برخی از بازیکنانمان برای اولین بار است به استادیوم آزادی آمده‌اند که شرایط کاملا نابرابری است.

نکونام در خصوص ادامه همکاری با تیم فولاد عنوان کرد: اگر باشگاه فولاد من را بخواهد با افتخار در این تیم می‌مانم، امیدوار هستم بتوانم سال بعد شرایط بهتری را برای این تیم به وجود بیاورم. کار کردن با آقایان آذری و محمدی برایم باعث افتخار است. فولاد پشتوانه خیلی خوبی دارد و امیدوار هستم لیگ را صحیح و سالم تمام کنیم. باعث افتخارم است در تیم فولاد بمانم و این تیم را به جایگاه واقعی‌اش، قهرمانی و چهار تیم بالای جدول برسانم.

وی درباره زمان ۲ بازی عقب مانده این تیم گفت: هیچ صحبتی در این خصوص با ما نشده است اما اگر شرایط تیم ما خوب باشد بازی می‌کنیم. وقتی این همه بازیکن ما کرونا گرفته‌اند شرایط عادلانه نیست.

تیم فولاد خوزستان شنبه ۲۸ تیرماه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می رود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار