تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۲۰۳۷۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌نگاری ایرنا از دیدار صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران
   دیدار تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان با حاشیه‌هایی همراه بود.

  صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران در شرایطی جمعه شب به مصاف یکدیگر رفتند که شرایط مشابهی نسبت به یکدیگر داشتند و  صنعت نفت که شرایط خوبی در جدول رده‌بندی داشت برای افزایش شانس کسب سهمیه آسیا برابر استقلال صف‌آرایی کرد.

دمای هوا در زمان برگزاری این دیدار از ۴۵ درجه سانتیگراد عبور کرد و بازیکنان ۲ تیم رقابت سختی را در این دما با یکدیگر داشتند.

چند بازیکن استقلال بعد از سپری کردن نقاهت کرونایی همراه این تیم به آبادان سفر کردند و تعدادی از آنها از جمله وریا غفوری در نیمه دوم در ترکیب تیم قرار گرفتند.

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال تهران که به بیماری کرونا مبتلا شده بود پس از ۲ بازی همراه این تیم به آبادان سفر کرد و دقیقه ۵۶ این دیدار برای این تیم وارد میدان شد.

هنام سراج سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان عیسی آل‌کثیر بهترین گلزن این تیم را به دلیل عملکرد ضعیف در بازی‌های قبلی در ترکیب اصلی قرار نداد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تهران به دلیل محرومیت روی نیمکت این تیم ننشست و بازی را از روی سکوهای خالی از تماشاگر ورزشگاه تختی آبادان دنبال کرد و با جنب و جوش خاصی برنامه‌های خود را به نیمکت استقلال منتقل می‌کرد.

فرهاد مجیدی در این بازی از آرش داجلیری بازیکن جوان استقلال تهران در سمت راست دفاعی این تیم به جای وریا غفوری استفاده کرد تا این بازیکن نخستین حضور خود در ترکیب این تیم را تجربه کند.

تعدادی از تماشاگران آبادانی با در دست داشتن پرچم‌های برزیل این دیدار را از روی دیوارهای مجاور ورزشگاه تختی آبادان تماشا کردند.

داور در دقیقه ۳۰  نیمه اول و در دقیقه ۷۵ بازی را نگه داشت تا بازیکنان استراحت کنند.

 با شروع نیمه دوم بهنام سراج اقدام به تعویض مهدی حنفی کرد و به جای این بازیکن محمود مطلق‌زاده وارد میدان شد.بازیکنان تعویضی این دیدار به سمت سکوهای ورزشگاه هدایت شدند تا قاصله اجتماعی در این بازی رعایت شود.

ارسلان مطهری بازیکن استقلال که به دلیل مصدومیت چند بازی این تیم را از دست داده بود در دقایق پایانی این دیدار وارد بازی شد.

صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران در این دیدار از چهار تعویض استفاده کردند.

در نیمه اول این دیدار داور چهار دقیقه و در نیمه دوم ۶ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

ارسلان مطهری بازیکن تعوضی استقلال تهران توانست گلزنی کند تا نهمین گل این فصل خود را به ثمر برساند.

این دیدار در نهایت به نتیجه ۲ برصفر به سود استقلال تهران به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار