تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۲۰۳۷۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت نفت آبادان با شکست برابر استقلال از سهمیه آسیا جا ماند
 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با شکست در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر میهمانش استقلال تهران از کورس کسب سهمیه آسیا جا ماند.

  این دیدار شامگاه جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان استقلال تهران با ۲ گل برابر میزبانش صنعت نفت آبادان به برتری رسید.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب محمد دریس، عقیل کعبی، طالب ریکانی(۹۰ - حسین بغلانی)، میلاد جهانی، محمدرضا غبیشاوی(۶۲ - عیسی آل کثیر)، مصطفی احمدی( ۸۳ - عبدالله ناصری)، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، رضا جبیره، محمد اهل شاخه و مهدی حنفی(۴۶ - محمود مطلق‌زاده)به میدان رفت.

تیم استقلال تهران نیز با ترکیب سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، آرش داجلیری (۵۶ - وریا غفوری)، آرش رضاوند، علی کریمی، فرشید اسماعیلی(۸۵ - ارسلان مطهری)، علی دشتی (۵۶ - امیر حسین خدامرادی)، مهدی قایدی(۷۸ - شاهین طاهرخانی) و شیخ دیاباته وارد بازی شد.

اشکان خورشیدی به کمک‌های محمدجواد مداح و امیرمحمد داوود زاده قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

مصطفی احمدی از تیم صنعت نفت آبادان و آرش رضاوند و شیخ دیاباته از استقلال تهران در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم‌های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان که برای بالا رفتن شانس کسب سهمیه آسیا نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشتند بازی را هجومی آغاز کردند و توپ بیشتر روی دروازه‌ها چرخید.

صنعت نفت آبادان حملات خود را از میانه جدول طراحی می‌کرد جایی که طالب ریکانی و میلاد جهانی با تکنیک خود بارها رضا جبیره مهاجم این تیم را صاحب موقعیت کردند، در آن سوی میدان نیز استقلال تهران با حرکات پا به توپ فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی سعی در موقعیت سازی برای شیخ دیاباته مهاجم تنومند و فرصت طلب این تیم داشتند.

در دقیقه ۳۰ محمد دریس دروازه بان نفت در خروج از دروازه اشتباه کرد تا توپ در محوطه جریمه به دیاباته برسد و این بازیکن با ضربه محکم گل نخست استقلال را وارد دروازه صنعت نفت کرد.

در ادامه نیمه اول صنعت نفت آبادان با حملات خود سعی در زدن گل تساوی بود ولی درخشش سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال مانع از رسیدن بازیکنان صعت نفت به گل شد تا بازی در این نیمه با تنها گل دیاباته به سود استقلال به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم صنعت نفت آبادان بازی را هجومی آغاز کرد و میلاد جهانی از سمت چپ زمین بیشتر حملات این تیم را پایه‌ریزی کرد ولی مدافعان استقلال با کنترل کردن بازیکنان صنعت نفت حملات این تیم را خنثی کردند.

استقلال رفته رفته بازی را کنترل کرد تا زهر حملات تیم صنعت نفت آبادان گرفته شود، استقلال از دقیقه ۵۵ توپ و میدان را در اختیار گرفت و بارها تا نزدیک شدن به دروازه صنعت نفت پیش رفت.

بهنام سراج با آوردن عیسی آل‌کثیر به میدان تیم را وارد فاز هجومی کرد تا با بهره گیری از زوج آل‌کثیر و جبیره خط دفاعی استقلال را تحت فشار قرار دهد.

صنعت نفت در دقایق ۷۲ و ۷۴ توسط آل‌کثر و جفر سلمانی صاحب موقعیت شدند ولی ضربات این بازیکنان راهی دروازه نشد.

در دقیقه ۹۵ ارسالان مطهری مهاجم استقلال تهران روی اشتباه مدافعان استقلال با دروازه صنعت نفت تک به تک شد و توانست گل دوم این تیم را به ثمر برساند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این شکست ۳۷ امتیازی باقی ماند و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار