تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۲۰۳۷۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: کرونا بزرگترین ضربه را به ما زد/ پاتوسی غیرحرفه‌ای عمل کرد
 سرمربی تیم فوتبال فولاد می‌گوید ویروس کرونا بزرگترین ضربه را به تیمش وارد کرد.

 جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار روز شنبه تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی سختی با پرسپولیس‌ داریم چون آنها هفته‌هاست که در صدر جدول هستند. آنها به قهرمانی نزدیک هستند. ما هم مشکلاتی داشتیم و بازیکنان ما دچار کرونا شدند و شرایط خوبی نداشتیم. با تعدادی از بازیکنان جوانان و امید به زور ١٨ نفر شدیم و به تهران آمدیم؛ با این حال جواب تست تعدادی از بازیکنان ما منفی شد اما آن ها دو هفته تمرین نکردند و شرایط خوبی نداشتند. الان ١٩ نفر هستیم که ۵ یا ۶ نفر هم تازه از بند بیماری آزاد شده اند که ما نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. 

او اضافه کرد: بازیکنانی که تمرین کردند مشکلی ندارند و فقط مشکل کسانی هستند که با ما تمرین نکردند و آمادگی لازم را ندارند. شرایط تیمی ما خوب نیست اما بازیکنانی که تمرین کردند وضعیت خوبی دارند. ویروس کرونا بزرگترین ضربه را به ما زد و تیم ما در بهترین شرایط ممکن دچار این مشکل شد. با توجه به این که اهوازاز نقاط قرمز بود، شرایط کرونا کار را برای ما سخت کرد. تیم ما وضعیت خوبی در جدول داشت و واقعا ناراحتم از این موضوع که چند بازیکن خودمان را از دست دادیم. ما بازیکنانی داریم که برای اولین‌بار با تیم بزرگسالان به اردو آمده‌اند و اولین‌بار است که ورزشگاه آزادی را می‌بینند. واقعا شرایط نابرابری داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دو بازی به تعویق افتاده تیمش هم گفت: اگر بازیکنان ما باشند مشکلی نداریم و بازی می‌کنیم. حرف من این است وقتی این تعدادبازیکن کرونایی داریم، شرایط عادلانه نیست. 

نکونام درباره آینده کاری خود هم گفت: اگر باشگاه فولاد من را بخواهد باعث افتخار است که بمانم. امیدوارم سال آینده شرایط بهتری در فولاد به وجود بیاورم. برایم باعث افتخار است با آقای آذری و اعضای هیأت‌مدیره کار کنیم. ابتدا باید لیگ را سالم تمام کنیم و بعد تصمیم بگیریم. امیدوارم شرایط اهواز به وضعیت نرمال برگردد و بتوانیم سال آینده فولاد را به جایگاه واقعی خود یعنی حضور در بین چهار تیم برتر برسانیم. 

وی درباره وضعیت پاتوسی هم گفت: متاسفانه پاتوسی را خیلی وقت است در اختیار نداشتیم. او شرایط ایده‌آل ندارد و کاملا غیر حرفه‌ای عمل کرده و آماده نیست و نمی‌توانیم از او استفاده کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار