تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۲۰۳۶۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدال حساس جنوبی‌های خوزستان با سرخ آبی‌های پایتخت
  در هفته بیست‌ و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد و صنعت نفت آبادان به ترتیب رو در روی پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرند و شاگردان تارتار به مصاف نساجی خواهند رفت.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور، از فردا ۲۶ تیرماه به مدت دو روز برگزار می‌شود که در روز نخست آن، فولاد میهمان شاگردان گل‌محمدی است و در روز دوم نیز صنعت نفت در خانه از شاگردان مجیدی پذیرایی می‌کند و نفت‌مسجدسیلمان میهمان نساجی خواهد بود.

پرسپولیس – فولاد

  فولاد در حالی این هفته باید به مصاف پرسپولیس برود که هنوز تکلیف خود را برای بازی در این دیدار نمی‌داند زیرا گفته می‌شود، نه تنها مبتلایان به کرونا در این تیم هنوز بهبود پیدا نکرده‌اند، بلکه نفرات جدیدی نیز به آمار قبلی مبتلایان فولاد به کرونا اضافه شده است و بر این اساس فولادی‌ها نمی‌دانند این دیدار برگزار می‌شود یا مجددا باید به قرنطیه بروند.

البته تیم فولاد از روز دوشنبه تمرینات خود را بدون حضور بازیکنان کرونایی برای جدال حساس با پرسپولیس که راه بسیاری از قهرمانی را طی کرده و حالا با خیالی راحت‌تر پا به میدان می‌گذارد، آماده کرده است ولی نکونام خوب می‌داند که با تیم کاملی که در اختیار دارد، کار سختی برابر پرسپولیس در آزادی دارد.

شاگردان نکونام در پنج بازی اخیر خود به پنج برد متوالی دست پیدا کرده‌اند و با کسب ششمین پیروزی متوالی می‌توانند، تاریخ‌سازی کنند. هرچند اگر بازی این هفته فولاد برگزار شود، این تیم با تیم آماده هفته‌های قبل بسیار متفاوت است و شاید توان مقابله پایاپای با تیم آماده این روزهای گل‌محمدی را نداشته باشد.

فولاد از ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه، ۲۶ تیرماه در آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود.

صنعت نفت – استقلال

به گزارش ایسنا، آبادانی‌ها که فصل نوزدهم را خوب شروع کردند و همچنان از شانس‌های کسب سهمیه آسیایی هستند، در ۲ هفته اخیر تنها موفق به کسب یک امتیاز شده‌اند و باتوجه به رقابت در بالای جدول، تا حدودی کارشان برای رسیدن به سهمیه سخت‌تر شده‌ است، هر چند اگر آبادانی‌ها به سهمیه هم نرسند، باتوجه به مشکلات مالی بسیاری که همچنان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، قرار گرفتن این تیم در یکی از رده‌های بالای جدول نیز کار بزرگی برای نفتی‌ها محسوب می‌شود.

شاگردان سراج این هفته باید به مصاف استقلالی بروند که همچون آبادانی‌ها در تلاش است به سهمیه برسد. دیداری که هر دو تیم تشنه برد هستند و به هیچ عنوان پا پس نمی‌کشند و مطمئنا هواداران دو تیم نیز شاهد بازی تهاجمی خواهند بود. فرهاد مجیدی که از سفر چند هفته قبل خود به خوزستان به دلیل شکست مقابل فولاد، خاطره خوبی ندارد، می‌خواهد ضمن برد در این بازی و جبران آن شکست، تا حدودی هواداران خود را هم راضی نگه‌دارد. البته صنعت نفتی‌ها هم می‌خواهند آن شکست سنگین در نیم فصل اول برابر استقلال را جبران و ثابت کنند آن نتیجه تنها یک اتفاف بوده است.

شاگردان سراج از ساعت ۲۱ روز جمعه، ۲۷ تیرماه در ورزشگاه تختی آبادان پذیرای استقلال هستند.

نساجی – نفت مسجدسلیمان

به گزارش ایسنا، شاگردان تارتار با برد مقابل ماشین‌سازی به دیدار با نساجی رسیده‌اند. این تیم چند روزی است که در تهران اردو زده و خود را برای بازی با نساجی آماده می‌کند. البته طی روزهای اخیر حواشی این تیم کم نبوده است زیرا بازیکنان نفت به دلیل مشکلات مالی برای ۲ روز دست به اعتصاب زدند و تمرین نکردند، هرچند باشگاه با وعده پرداخت مطالبات در قالب یک چک، بازیکنان را مجاب کرد که به تمرینات برگردند اما این‌که هنوز باشگاه نتوانسته این چک را به دست بازیکنان برساند هم نارضایتی مجددی را بین بازیکنان ایجاد کرده است.

نفت این هفته رو در روی نساجی قرار می‌گیرد که در رده بعدی این تیم در جدول قرار دارد. نفت که در رده هشتم جای دارد، با برد در این دیدار، ضمن نزدیک شدن به صنعت نفت در رده هفتم، به شکست‌ناپذیری خود طی هفته‌های اخیر نیز تداوم می‌بخشند. البته نساجی هم برای کم کردن فاصله خود با نفت مسجدسلیمان انگیزه بسیاری دارد و مطمئنا این بازی دیدنی خواهد بود.

نفت‌مسجدسلیمان از ساعت ۲۱ روز جمعه، ۲۷ تیرماه در دیداری خارج از خانه رو در روی نساجی قرار می‌گیرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار