تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۰۳۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توقع از استقلال خوزستان زیاد است
  سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به حضور تماشاگران در دیدار این تیم مقابل رایکا بابل، گفت: در حالی‌که به دلیل شیوع کرونا، سازمان لیگ اعلام کرده بود که تمام مسابقات فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شوند، اما حدود 100 هوادار تیم بابل در ورزشگاه حضور داشتند و حتی در مقطعی از بازی نیز به من و داور فحاشی کردند.

امیر خلیفه‌اصل در تساوی تیمش در هفته بیست و نهم لیگ دسته یک کشور برابر رایکا بابل، اظهار کرد: در حالی‌که به دلیل شیوع کرونا، سازمان لیگ اعلام کرده بود که تمام مسابقات فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شوند، اما حدود 100 هوادار تیم بابل در ورزشگاه حضور داشتند و حتی در مقطعی از بازی نیز به من و داور فحاشی کردند. من می‌توانستم نسبت به حضور تماشاگران در ورزشگاه اعتراض کنم، اما به احترام مردم بابل واکنشی نشان ندادم.

وی ادامه داد: همچنین در حالی‌که تیم ما در حال تسلط به بازی بود، در دقیقه 23 برق ورزشگاه قطع شد و وقفه ایجاد شده و بازی در زمین چمن مصنوعی تاثیر زیادی روی عملکردمان گذاشت، ضمن این‌که حریف نیز تیم ما را به خوبی آنالیز کرده بود و با توجه به این‌که تیم ما روی زمین خوب بازی می‌کند، رایکا با جنگ فیزیکی مانع از رسیدن ما به هدف‌مان یعنی کسب سه امتیاز شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: حریف منتظر اشتباه خط دفاع ما بود که خوشبختانه دفاع ما بی‌نقص بازی کرد و اجازه نفوذ به حریف را نداد. در مجموع بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و جنگیدند. در این دیدار بازیکنان تحت فشار بودند و از تمام آن‌ها بابت تلاش‌شان تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: با بازیکنان‌مان قرار گذاشته‌ایم که بازی به بازی پیش برویم و تساوی برابر رایکای بابل نیز از ارزش بازیکنانم کم نمی‌کند زیرا آن‌ها سنگ تمام گذاشتند. پنج بازی دیگر پیش‌رو داریم و برای امتیاز تمام این دیدارها برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در جدول رده‌بندی صعود داشته باشیم و جایگاه‌مان را بهتر از قبل کنیم. ما استقلال خوزستان هستیم و با توجه به این‌که این تیم قهرمان لیگ برتر کشور شده و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بوده است، توقع از استقلال خوزستان زیاد است و به همین دلیل تلاش می‌کنیم، نتایج خوبی کسب کنیم.

خلیفه‌اصل گفت: مردم خوزستان، استقلال را دوست دارند و تیم ما طرفداران زیادی دارد و همین نیز کار ما را سخت‌تر می‌کند و باعث می‌شود، بیشتر زحمت بکشیم تا پاسخگوی محبت هواداران‌مان باشیم.

وی درباره بازی پیش‌روی استقلال خوزستان مقابل مس کرمان نیز عنوان کرد: مس کرمان از شانس‌های صعود به لیگ برتر است و بازی بسیار سختی با این تیمِ خوب داریم. امیدوارم با برنامه‌ریزی و راهکارهایی که داریم، بتوانیم سه امتیاز را در خوزستان نگه داریم و قطعا حریف سختی برای مس کرمان خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شکست‌ناپذیری این تیم در شش هفته متوالی نیز اظهار کرد: بازیکنان استقلال خوزستان به خود باوری رسیده‌اند و یک تیم خوب، منسجم و یکدل داریم. البته فکر نمی‌کنم بازیکنانم غیر حرفه‌ای باشند که با توجه به روند خوب تیم در این شش هفته، تمرکزشان به هم بخورد. بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و به این صورت نیست که تحت تاثیر نتایج این شش هفته قرار بگیرند.

وی در ادامه، گفت: به نظرم لیگ یک از نظر سخت‌افزاری با لیگ برتر فاصله زیادی دارد و شاید تنها چند تیم هستند که از نظر سخت‌افزاری شرایط خوبی دارد. ضمن این‌که بین کیفیت لیگ برتر و لیگ یک نیز فاصله زیادی وجود دارد و در مجموع وجود این تفاوت‌های سخت‌افزاری و کیفی، برای لیگ یک خوب نیست. امیدوارم فوتبال ما در لیگ یک نیز کاملا حرفه‌ای شود.

خلیفه‌اصل درباره حساسیت هفته‌های پایانی لیگ یک و انتظار از داوران نیز عنوان کرد: متاسفانه در کل دنیا داوران همیشه مورد هجمه بوده‌اند، در حالی‌که نباید به این صورت باشد. داوران ما با شرف هستند و خوب قضاوت می‌کنند. آن‌ها نیز مانند منِ مربی و همچنین بازیکنان ممکن است در زمین دچار اشتباهات سهوی شوند. از داوران می‌خواهم در پنج هفته پایانی لیگ یک که واقعا سرنوشت‌ساز است، تمرکز لازم را داشته باشند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار