تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۰۳۴۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۴ ویژگی لازم برا مبلمان ویلایی / فضای باز که حتما باید داشته باشند

یکی از عناصر لازم برای هر باغ و ویلایی وجود یک دست مبلمان جهت استراحت و تفریح می باشد، افراد بسیار زیادی وجود دارند که متاسافانه به دلیل عدم آشنایی کافی، با خرج مبلغ زیاد یک ست مبلمان معمولی را جهت استراحت برای ویلا و باغ خود خریداری میکنند، در صورتی که با توجه به شرایط ویلا ها و فضای باز آن ها باید تنها از یک مدل خاصی از مبلمان جهت استفاده در ویلا و باغ ها استفاده کرد.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که منظور ما از مدل مخصوصی از مبلمان چیست؟ در ادامه برای شما از ویژگی های لازمی که این گونه مبلمان ویلایی باید داشته باشند صحبت خواهیم کرد.

1- ویژگی اول مقاوت بالا در برابر شرایط فضای باز

ویژگی های مبلمان ویلایی

شرایط مبلمانی که قرار است در محیط های باز یا ویلا و باغ استفاده شود باید با شرایط مبلمان منزل که فقط در محیط سربسته استفاده می شود بسیار متفاوت باشد، مبلمان فضای باز با توجه به این که قرار است در محیط های باز مثل حیاط، ویلا و.... استفاده شود طبیعتا در معرض نور و اشعه خورشید، رطوبت هوا، باران، گرما، باکتری و قارچ و.... قرار دارند و به همین خاطر این گونه مبلمان باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا قابل استفاده در فضای باز باشند.

 ست مبلمان مخصوص فضای باز به دلیل ویژگی های ساختاری و همچنین استاندارد هایی که در هنگام ساخت آن انجام شده در برابر اشعه خورشید، گرما، قارچ و باکتری، رطوبت هوا و آب مقاوم هستند در واقع مواد پلیمری و بدنه آلومینیومی این گونه مبلمان باعث شده تا در برابر این عوامل طبیعی مقاوم باشند.

گروه دکو رز یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان مبلمان فضای باز در ایران می باشد و به جرات می توانیم بگوییم که مبلمان فضای باز دکو رز واقعا از تمامی لحاط نسبت به رقبا برتری دارد زیرا این گونه مبلمان مخصوص فضای باز علاوه بر مقاومت و استحکام عالی از زیبایی منحصر به فردی نیز برخوردارر هستند.

 برای اطلاعات بیش تر به سایت این گروه به آدرس : www.deco-rose.com سر بزنید.

2- راحتی استفاده به خصوص در استفاده طولانی مدت

این مشکل صرفا مختص مبلمان فضای باز نبوده و به تمامی مبلمان مربوط است، برخی مبلمان ممکن است از لحاظ زیبایی بسیار عالی به نظر برسند اما وقتی برای مدت طولانی بر روی آن ها مینشینیم احساس مطلوبی به ما دست نمی دهد. از گرم شدن بیش از حد گرفته تا تنگ بودن یا سفت بودن تشک و..... مبلمان مخصوص ویلا ها نیز باید از این ویژگی ها برخوردار باشد، یعنی علاوه بر این که زیبا باشد بلکه بتوانیم تا ساعت ها بدون خستگی و ایجاد احساس نارضایتی بر روی آن ها بنشینیم.

اما چرا تاکیید داریم که مبلمان ویلایی این ویژگی ها را دارا می باشند؟ ( البته محصولات گروه دکو رز و سایر تولید کنندگان مبلمان فضای باز این گونه استاندارد ها را در ساخت مبلمان رعایت می کنند ) بدنه مبلمان مخصوص فضای باز از الیاف پلیمری تشکیل شده که همان طور که در بالا اشاره کردیم ضد آب، اشعه خورشید و... هستند اما موردی که باعث راحتی این گونه مبلمان می شود ساختار حصیری بودن آن ها می باشد.

بدنه اصلی این گونه مبلمان یک بدنه از جنس آلومینیوم می باشد که این الیاف پلیمری ابتدا توسط هنرمندان مخصوص و حرفه ای به بدنه این مبلمان بافته می شوند و سپس با دستگاه هایی خاص به بدنه این گونه مبلمان پرس می شوند تا مقاومت آن 100 درصد شود، در نتیجه با توجه به این مورد که این الیاف به بدنه بافته می شوند منافذ ریزی در میان آن ها وجود دارد که همان منافذ باعث رد شدن هوا خواهد شد و همچنین به دلیل ساخار مخصوص این گونه الیاف پلیمری، در هنگام بافته شدن لایه ای را ایجاد میکنند که کاملا نرم است و به هیچ عنوان سفت نخواهد بود.

در نتیجه به دلیل شرایط ساختاری این گونه مبلمان به هیچ عنوان فضای نشستن افراد تنگ نخواهد بود و شما احساس گرم یا ناراحتی در هنگام استفاده طولانی مدت از این گونه مبلمان را نخواهید داشت.

3- زیبایی ساختاری و رنگ بندی

با توجه به این مورد که قرار است از این گونه مبلمان در فضای باز و حیاط ویلا یا باغ خود استفاده کنیم پس باید این مبلمان مخصوص به زیبایی این فضا نیز کمک کنند، خوشبخاته امروز با افزایش بسیار زیاد در طرح و رنگ بندی این گونه مبلمان این عمل کاملا میسر است، مبلمان فضای باز صرفا مختص به ایران یا کشور های دیگر نیست و امروزه از لحاظ زیبایی و کیفیت از استاندارد های جهانی پیروی میکند.

امروز در لس آنجلس، استرالیا و... نیز از همین مبلمان و با همین ظاهر در فضای باز استفاده می کنند زیرا طراحی این گونه مبلمان بسیار مدرن و زیبا می باشد و با توجه به وجود مدل های بسیار زیاد این گونه مبلمان، هر فردی با هر سلیقه ای می تواند مدل محبوب خود را پیدا کند.

عموما ساختار رنگ بندی مبلمان ویلایی نیز از دو جز تشکیل شده :

1- قسمت بالشتک های قرار داده شده بر روی مبلمان

2- قسمت رنگ بدنه و الیاف

شما می توانید متناسب با سلیقه خودتان ترکیب های رنگی زیبا و کلاسیک را از میان رنگ های موجود برای بالشتک ها و بدنه این گونه مبلمان انتخاب نمایید تا متناسب با سلیقه شما طراحی شوند، البته پیشنهاد ما استفاده از رنگ هایی با حد متوسط از لحاظ تیره بودن و روشن بودن است، زیرا رنگ های تیره ممکن است اندکی نور خورشید را به خود جذب نماید و رنگ های روشن نیز باعث اذیت کردن چشم انسان شود ( به هنگام تابش مستقیم آفتاب به آن ها و بازتاب نور ).

4- راحتی جا به جایی و سبک بودن

یکی دیگر از ویژگی هایی که مبلمان ویلایی باید داشته باشد سبک بودن است تا بتوانیم به راحتی آن ها را جا به جا کنیم، این گونه مبلمان، هم می توانند در داخل ویلا استفاده شوند و هم در فضای باز و سایر محیط ها پس لازم است تا سبک باشند، با توجه به بدنه آلومینیومی و الیاف پلیمری که از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند اینگونه مبلمان وزن کمتری نیز دارند و به همین علت می توانید به راحتی از آن ها در هر مکانی که دوست داشتید استفاده نمایید.

سخن پایانی : 

وجود یک ست مبلمان ویلایی به شدت می تواند به زیبایی و همچنین راحتی بیش تر فضای ویلای شما کمک کند، لذت استراحت در محیط فضای باز و صرف وعده های غذایی به همراه خانواده می تواند تجربه بسیار خوبی را برای شما به ارمغان آورد.

 در ایران چندین تولید کننده مبلمان فضای باز وجود دارد اما ما به شما گروه دکو رز را پیشنهاد می کنیم زیرا محصولات این گروه در عین زیبایی منحصر به فرد از کیفیت عالی نیز برخوردار هستند و ما به شما برای خرید مبلمان فضای باز محصولات این گروه را پیشنهاد  مینماییم.

جهت اطلاعات بیش تر راجع به وب سایت گروه دکو رز به آدرس : www.deco-rose.com مراجعه فرمایید.


:
:
:
آخرین اخبار