تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۲۰۳۳۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشجویان حقوق از انحصار مجوز وکالت گلایه دارند
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در همین حوزه وکالت، دانشجویان حقوق از انحصار مجوز وکالت گلایه دارند و هرچند بسیاری از آن‌ها پس از طی مدارج دانشگاهی امکان ورود به امر وکالت را دارند اما انحصار، اجازه چنین امری را نمی‌دهد و من صدای این دانشجویان در مجلس خواهم بود.
سید مجتبی محفوظی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده مخالف انحصار در همه زمینه‌ها و موارد هستم چرا که این انحصار سبب از بین رفتن رقابت سالم شده و یا رقابت را به کلی از بین می‌برد.

وی افزود: عدم وجود رقابت نیز باعث ایجاد مفسده‌ها می‌شود که ما نیز برای جلوگیری از فساد و در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی برای همه و ایجاد فضای رقابتی سالم در کشور نیازمند رفع این انحصارها هستیم.

محفوظی در رابطه با مشکلات مردم در داشتن وکیل گفت: هزینه،های نجومی وکالت کار را برای مردم بسیار سخت کرده است و دربرگیری این مسئله بسیار زیاد است.

وی افزود: در همین حوزه وکالت، دانشجویان حقوق از انحصار مجوز وکالت گلایه دارند و هرچند بسیاری از آن‌ها پس از طی مدارج دانشگاهی امکان ورود به امر وکالت را دارند اما انحصار، اجازه چنین امری را نمی‌دهد و من صدای این دانشجویان در مجلس خواهم بود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار