تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۲۰۳۳۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باشگاه‌های ورزشی بدون مجوز درخوزستان از ارائه خدمات محروم می‌شوند
 معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باشگاههای ورزشی بدون مجوز از ارائه خدمات محروم می‌شوند لذا انتظار داریم که تمامی باشگاه‌داران این موضوع را جدی بگیرند.

  ابراهیم نصیری چهارشنبه در جلسه هماهنگی بازرسان باشگاه‌های ورزشی شهرستان اهواز اظهار داشت: باشگاه‌های ورزشی بخش مهمی از ساختار ورزش هستند که باید به سرمایه‌گذاری این بخش در ورزش بعنوان مهمترین مولفه بازدارنده آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و بزهکاریها، احترام گذاشت.
 
وی افزود : باشگاه‌داران در حوزه پیشگیری و درمان بخش جسمی و روحی روانی جامعه و ارتقا سطح سلامتی، در خاکریز اول دفاع کنار مدافعان سلامت هستند.

نصیری ضمن توصیه به بازرسان امور باشگاه‌ها در مواجهه با موارد غیرقانونی عنوان کرد: بازرسان در ارتقای دانش و ارائه الگوهای صحیح باشگاه‌داری، می توانند نقش مربیگری و آموزشی داشته باشند و انتظار داریم اگر به مواردی مغایر با مقررات برخورد کردند کار ارشادی انجام دهند.
 
وی ادامه داد: از تمام بازرسان انتظار داریم چنانچه تخلف باشگاه‌ها محرز باشد گزارش لازم را به اداره کل ورزش و جوانان ارائه دهند تا متناسب با آن برخورد قانونی شود.

نصیری در ادامه افزود : باشگاه‌داران در ایجاد اشتغال و درآمد ناخالص ملی نقش‌آفرین هستند که این موضوع برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان از باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند خواست به قانون احترام گذاشته و پیگیر اخذ مجوز باشند تا امکان نظارت و ارائه خدمات به آنها فراهم شود.

بیش از یک‌ هزار و ۲۰۰ باشگاه ورزشی در استان خوزستان فعالیت می‌کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار