تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۰۳۲۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نحوه گذراندن دوره‌های کارآموزی دانشجویان دانشگاه صنعتی بهبهان
  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان گفت: با توجه به شرایط فعلی، توصیه می‌شود تا حد ممکن دانشجویان فعلا دوره‌های کارآموزی را نگذرانند و به تابستان سال آینده موکول کنند اما دانشجویان سال آخر باید بر اساس مصوبات در نظر گرفته شده، این دوره را بگذرانند.

اسماعیل فاطمی‌بهبهانی  اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی که شرایط مساعدی برای حضور دانشجویان در صنعت نیست، در دانشگاه سه مصوبه برای دانشجویانی که سال آخر هستند و باید دوره‌های کارآموزی را بگذرانند، در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ابتدا به دانشجویان توصیه می‌کنیم که اکنون تنها دانشجویانی که سال آخر هستند، این دوره‌ها را بگذرانند، البته اجباری در کار نیست. دانشجویانی که قصد دارند دوره کارآموزی خود را در صنعت بگذرانند، باید همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.  

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود ممکن است صنعت ظرفیت کافی برای پذیرش دانشجو نداشته باشد و اکثر صنایع پذیرش کارآموزان را محدود کرده‌اند، افزود: بنابراین ما دوره‌های مهارت‌آموزی را در مرکز آموزش‌های پیشرفته جوار دانشگاهی تعریف کردیم و دانشجویان می‌توانند به جای کارآموزی در صنعت، دوره‌های مهارت‌افزایی را در دانشگاه بگذرانند.

فاطمی‌بهبهانی تاکید کرد: با توجه به شرایط، ما توصیه کردیم که تا حد امکان دانشجویان فعلا دوره‌های کارآموزی را  نگذرانند و به تابستان سال آینده موکول کنند. اما دانشجویان سال آخر باید بر اساس یکی از سه مصوبه در نظر گرفته شده، این دوره را بگذرانند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با بیان اینکه  دوره‌های در نظر گرفته شده در دانشگاه به صورت مجازی ارائه می‌شوند، تصریح کرد: اگر دانشجویی شرایط خاصی دارد و باید فارغ‌التحصیل شود و در صنایع نتواند دوره خود را بگذراند، اساتید و اعضای هیات علمی ما که پروژه‌های مرتبط با صنعت دارند، می‌توانند دانشجو را در این پروژه‌ها دخیل کنند و اینگونه دوره کارآموزی را بگذرانند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار